Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@06:57:26 GMT

امتحانات پایه نهم و دوازدهم متوسطه حضوری است

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۳۰۳۹

امتحانات پایه نهم و دوازدهم متوسطه حضوری است

گروه استان‌ها-مدیرکل آموزش و پرروش خراسان جنوبی از شناسایی ۸۴۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل در سال گذشته خبر داد و گفت: امتحانات پایه‌های اول تا ششم و در دوره اول و دوم متوسطه هم به جز پایه نهم و دوازدهم غیر حضوری است. - اخبار استانها -

محمد علی واقعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  بیرجند  از شناسایی 840 دانش آموز بازمانده از تحصیل در استان خبر داد و اظهار داشت: انجمن‌ها، موسسات خیریه، شهرداری‌ها، شوراهای اسلامی شهر و روستاها و نهادها باید در شناسایی و بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل به ویژه کودکان کار با آموزش و پرورش همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برگزاری نمایشگاه مجازی معرفی مشاغل همزمان با هفته مشاغل و به مدت یک ماه برای دانش آموزان دوره اول متوسطه خبر داد و گفت: این نمایشگاه که به صورت مجازی برگزار می‌شود در پورتال اداره کل آموزش و پرورش بارگذاری شده است.

مدیر کل آموزش و پرروش خراسان جنوبی هدف از این نمایشگاه را معرفی مشاغل و رشته‌های تحصیلی فنی حرفه‌ای و کاردانش در راستای تسهیل فرآیند هدایت تحصیلی دانش آموزان به شاخه‌ها و رشته‌های تحصیلی و ورود به بازار کار دانست.

امتحانات حضوری در چه شرایطی؟/ دانش آموزان نهم و دوازدهم قطعا امتحانات حضوری دارندآغاز امتحانات دانش آموزان پس از عید فطر/ حذف بخشی از کتاب‌های درسیجزئیات امتحانات حضوری و غیرحضوری پایان سال دانش‌آموزان

واقعی افزود: 12 شهرستان و منطقه دربرپایی این نمایشگاه مشارکت دارند و هر شهرستان تمامی هنرستان‌های کاردانش و فنی حرفه‌ای در صفحه مربوط به خود به معرفی هنرستان و رشته موجود در مدرسه و بازار کار می‌پردازد.

وی با اشاره به امتحانات دانش آموزان افزود: به خاطر گسترش انتشار ویروس کرونا ارزشیابی پایانی پایه‌های اول تا ششم ابتدایی غیر حضوری و با نظارت مدیر مدرسه است  و در دوره اول و دوم متوسطه به جز پایه نهم و دوازدهم نیزامتحانات به صورت غیر حضوری و با مسئولیت معلم و نظارت مدیر انجام می‌شود.

واقعی بیان کرد: در پایه نهم هم مدارس روزانه براساس مصوبه ستاد امتحانات استان طراحی سوال به صورت هماهنگ منطقه‌ای و برای مناطق قرمز به صورت مدرسه ای برگزار می‌شود.

انتهای پیام/254/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نهم و دوازدهم دانش آموزان پایه نهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۳۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور

نادر کریمی‌بیرانوند ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: در اجرای طرح «شهید محمودوند» که در راستای شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل  اجرا می شود، سال گذشته ۶۰ هزار تارک و بازمانده از تحصیل به چرخه آموزش بازگشتند.

 مدیرکل حوزه متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش، مهارت‌آموزی دانش‌آموزان را یک عامل مهم در رشد ساحت اقتصادی و اشتغال عنوان کرد و گفت: تا وقتی که دانش‌آموزان مهارت ورود به بازار کار را کسب نکنند نمی‌توانند در این امر تاثیرگذار باشند.

وی با بیان اینکه مدارس شبانه‌روز اوقات فراغت خوبی برای دانش آموزان در خود دارد، بیان کرد: استان کردستان یک استان پیشرو در مهارت آموزی مدارس شبانه روز است و در همین راستا نمایشگاه طرح‌های خوداتکایی مدارس شبانه روز استان در محل نمایشگاه‌های دائمی از امروز برپا می‌شود.

کریمی بیرانوند از تصویب آیین‌نامه مهارت‌آموزی برای دانش‌آموزان متوسطه خبر داد و افزود: در ساختار آموزشی نیز تغییراتی داده شده و ساعات درسی مهارت آموزش داده خواهد شد.

مدیرکل حوزه متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در این اقدام دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم در طول سه سال تحصیلی خود ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی را در قالب درس‌های خود می‌گذرانند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود