Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@20:17:53 GMT

تصمیم جالب حمید سوریان برای مربیان کشتی

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۳۲۰۵

تصمیم جالب حمید سوریان برای مربیان کشتی

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید سوریان نایب‌ رییس فدراسیون‌ کشتی با بیان این مطلب گفت:

* از نظر فدراسیون‌ کشتی مربیان‌ فعالِ سراسر کشور بازوان اصلی و سرمایه‌های کشتی هستند و وظیفه داریم در حفظ این سرمایه‌ها کوشا باشیم.

* ازطریق انستیتوکشتی (حضور میدانی دراستان‌ها و IT محورکردن آموزش) به‌دنبال رشدوارتقاء دانش‌فنی مربیان کشتی سراسر کشور هستیم و اگر این امر اتفاق بیافتد، قطعا شاهد یک تحول محسوس در کشتی ایران خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید سوریان گفت:

* همانگونه که به‌دنبال افزایش دانشِ‌فنی مربیان و بروز کردن آن‌ها هستیم، دنبال این هستیم خدماتی را به‌این عزیزان زحمتکش که حاصل کارشان در تیم‌های ملی کشتی افتخارآفرین هستند، بدهیم و یکی‌از این اقدامات، اجرایی کردن طرح بیمه مربیان بود.

* برای اجرای طرح بیمه مربیان که برای اولین‌بار در تاریخ به‌انجام رسیده، چندین ماه کارِ کارشناسی را با بیمه‌ سامان انجام دادیم و در گام‌اول بیمه‌درمانی مدنظرمان بود و سعی کردیم بهترین نوع بیمه‌درمان را برای مربیان‌کشتی درنظر بگیریم.

حمید سوریان گفت:

* البته دنبال این هستیم در گام‌های بعدی برای مربیانی که فعال‌تر باشند و از لحاظ فنی‌واخلاقی در سطح بالایی هستند، طرح بیمه‌تکمیلی و بیمه‌عمر را نیز اجرایی کنیم و خانواده‌های آن‌ها را نیز زیر پوشش بیمه‌تکمیلی قرار دهیم. امیدوارم بتوانیم در این راه موفق باشیم.

* ازنظر فدراسیون، مربیانی که در باشگاه‌های کشتی فعال هستند، وزنِ کشتی‌گیران خود را کم نمی‌کنند، کشتی‌گیران آن‌ها به تیم‌های بزرگسالان راه پیدا می‌کنند و در امرِسازندگی هستند و کلاً زحمتِ کشتی را می‌کشند در اولویت هستند. ضمن این‌که از هیأت‌های‌کشتی استانها می‌خواهیم، نسبت به معرفی مربیانی که دانشِ‌فنی خود را به‌روز کرده‌اند، مسائل‌اخلاقی را مدنظر دارند، درکلاس‌های کنترل و ارتقاء شرکت می‌کنند و با انستیتوکشتی نیز درتعامل هستند اقدام نمایند.

حمید سوریان گفت:

* رابطه فدراسیون با مربیان‌ کشتی باید دو سویه باشد و وقتی از مربیان می خواهیم که سطح دانش خود را بالا ببرند و در امر پشتوانه‌سازی فعال باشند، باید امکاناتی را نیز در اختیار آن‌ها قرار دهیم و تا حد ممکن از این قشر زحمتکش حمایت کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حمید سوریان فدراسیون کشتی نایب رییس فدراسیون کشتی حمید سوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۳۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد

حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد.

به گزارش ایسنا، با اعلام محسن معنمدکیا مدیر رسانه ای تیم ملی ، حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد.

با موافقت امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی ، مطهری پس از مذاکراتی که با مسئولان تراکتور داشت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مدیر رسانه ای تیم ملی درباره اینکه جایگزین مطهری در تیم ملی چه کسی خواهد بود اعلام کرد که که کادر فنی هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه ناکارآمد است
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم
  • ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی