Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@23:49:32 GMT

۹۲تن روغن سویا خارج از شبکه توزیع در مازندران کشف شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۳۲۱۲

۹۲تن روغن سویا خارج از شبکه توزیع در مازندران کشف شد

گروه استان‌ها ــ رئیس سازمان صمت مازندران گفت: عرضه خارج از شبکه بیش از ۹۲تن روغن سویا تصفیه شده از سوی بازرسان صنعت، معدن و تجارت مازندران کشف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  ساری؛ به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، حسین‌قلی قوانلو اظهار داشت: بازرسان سازمان صمت در بازرسی از یک انبار موفق به شناسایی مقدار 92 هزار و 330 کیلوگرم روغن سویا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای متصدی این واحد، پرونده تخلف به ارزش پنج میلیارد و 800 میلیون ریال تشکیل شده است. پرونده تشکیل شده جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

خرید دانه روغنی کلزا در گلستان از 7 هزار تن گذشت/ برداشت 110 هزار تن محصول پیش‌بینی شده استتهران| افزایش 5 برابری کشت کلزا در بهارستان؛ 140 تن دانه روغنی تولید می‌شودوزیر جهاد کشاورزی:از تولید دانه روغنی کاملینا حمایت می‌کنیم

قوانلو از عموم شهروندان مازندرانی تقاضا کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل فروش اجباری کالا، گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار مراتب را به تلفن 124 و یا با سامانه www.124.ir اعلام کنند.

انتهای پیام/ 681/س

 

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۳۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا لطفی گفت: عرضه خارج از شبکه ۱۳۲ هزار کیلوگرم پلی اتیلن به ارزش ۵۳ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان بروجرد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به استعلام از سازمان صمت و مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و مدیرعامل شرکت را به پرداخت ۵۳ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال معادل ارزش کالا محکوم کرد.

لطفی گفت: همچنین شعبه متهم را به پرداخت ۵۳ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت ۱۰۷ میلیارد و ۴۴۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی افزود: سازمان صمت پیرامون عرضه خارج از شبکه مواد پتروشیمی یک شرکت، گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

کد خبر 6093381

دیگر خبرها

  • تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی به ۸ گروه کالایی در سال ۱۴۰۳+ جزییات
  • سطح زیرکشت کلزا در آذربایجان‌غربی ۲ برابر شد/پیش‌بینی برداشت حدود ۱۲ هزار تنی
  • ۶ هزار هکتار از اراضی لرستان زیر کشت دانه‌های روغنی رفت
  • تولید ۱۰۰ هزار تن دانه‌های روغنی در اردبیل
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • راهنمایی برای نگهداری و تمیزکاری آسیاب قهوه در منزل
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • کشت کلزا در ۳۲۷۰ هکتار از اراضی آذربایجان شرقی