Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهالی محله اسلام آباد شهر باشت از اداره آب و فاضلاب شهری باشت گلایه داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس؛ در اکثر شهرها کنده‎‌کاری‎‌های کوچه و معابر توسط اداره‎ های مختلف همواره جزو گلایه ‎مندی‎ های اصلی شهروندان محسوب می ‎شود. اگر چه شهروندان به این موضوع کاملا واقف هستند، که اغلب کنده‎کاری‎ های موجود در سطح معابر در راستای انجام پروژه‎ ها و برای رفاه حال مردم است اما بعضا به درازا کشیدن انجام ‌پروژه‌‎ها و از سویی زمان‎بر شدن انجام مجدد آسفالت معابر برای مردم ایجاد دردسر می‎ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گفته اهالی ساکن در محله اسلام آباد شهر باشت، اداره آب و فاضلاب شهری این شهرستان حدود 2 هفته است که گودالی برای فاضلاب شهری ایجاد کرده است که در این مدت علاوه بر مسیر مسدود شده و مشکلاتی که برای ساکنین بوجود آمده است و نمی توانند رفت آمدی داشته باشند، بعضا می توانند برای آنها خطر آفرین باشد.

یکی از اهالی محله اسلام آیاد شهر باشت با  ارسال تصاویری به این پایگاه خبری گفت: مدت 15 روز است که این کنده کاری رها شده است،و مسیر تردد نیز در این کوچه امکان پذیر نیست.

وی افزود: با توجه به حضور کودکان و افراد سالمند زیادی که در مسیر این گودال وجود دارد، می تواند برای انها خطراتی را به همراه داشته باشد،انتظار می رود که آبفای شهری که تکلیف این مشکل بوجود امده را تعیین کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فاضلاب شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۳۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه

محمدامین سالاری پور روز شنبه با اشاره به فعالیت‌ها و خدمات صورت گرفته و آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۶ پایتخت، اظهار کرد: سال گذشته ۱۱ پروژه احداثی داشتیم که باعث جلب رضایت حداکثری شهروندان منطقه شد.

شهردار منطقه ۱۶ ادامه داد: پروژه شهربانو در ابعاد چهار هزار ۸۰۰ مترمربع زیرساخت به سرانه فرهنگی و اجتماعی منطقه اضافه می‌کند که مختص به بانوان خواهد بود.

وی افزود: چندین مجموعه ورزشی از جمله زورخانه و سالن کشتی در این منطقه در دست طراحی و احداث است تا شهروندان به سهولت از این مجموعه‌ها استفاده کنند.

سالاری پور با اشاره به انعقاد قرارداد تقاطع غیر همسطح در پل بعثت به طول دو کیلومتر و ۵۰۰ متر به سمت شرق به غرب و بلعکس، گفت: این تقاطع غیر همسطح می‌تواند از حجم ترافیک کم کرده تا شهروندان مسیر راحت تری را طی کنند.

وی با اشاره به ساخت پارکینگ زیر سطحی در محله جوادیه تاکید کرد: در حال ساخت یک پارکینگ زیر سطحی هستیم که دو طبقه منفی داشته و در بالای آن یک مجموعه ورزشی قرار دارد که تا پایان سال جاری تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار منطقه ۱۶ یادآور شد: در سال گذشته ۸۰ پروژه توسعه محلی داشتیم که تمام آنها تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گرفت و در سال جاری نیز ۱۲۴ پروژه شهری و توسعه محلی خواهیم داشت که تعدادی شروع شده و تعدادی در مرحله انعقاد قرارداد است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • ادعای هدایت روان آب‌ها به قنات‌های متروکه یزد صحت ندارد
  • گلایه شهروندان گرگانی از نصب دکل مخابرات در جنگل + فیلم
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • خسارت بارش‌های سیل‌آسای سراوان به آسفالت معابر
  • رنجش شهروندان زابلی از پس زدگی آب فاضلاب در معابر + تصاویر
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه