Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@17:56:27 GMT

پرسپولیس برنامه لیگ برتر را به هم می‌ریزد؟

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۳۵۳۸

پرسپولیس برنامه لیگ برتر را به هم می‌ریزد؟

در صورت اعلام وزارت بهداشت مبنی بر قرنطینه پرسپولیسی‌ها پس از بازگشت از هند، برنامه ریزی انجام مسابقات لیگ برتر دستخوش تغییر خواهد شد، مسئله‌ای که مشخص شدن آن در انتظار تصمیم معاون وزیر بهداشت پس از دستور آنی سعید نمکی است.

به گزارش ایسنا، حضور تیم فوتبال پرسپولیس در هند به منظور برگزاری رقابت های مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان آسیا همزمان شده با شیوع ویروس کرونای هندی و با توجه به انتقال عجیب و غریب این ویروس و مرگ و میرهای فراوان هندی ها طی چند روز اخیر، نگرانی هایی برای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رابطه با بازگشت سرخپوشان از هند به وجود آمده و وزیر بهداشت در نامه ای آنی به معاون خود خواستار قرنطینه کامل و انجام تست های مربوطه تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از هند شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری نیز اعلام کرد که «بر اساس دستور ستاد ملی مقابله با کرونا همه پروازها از/ به هندوستان و پاکستان ممنوع شده و هیچ مسافری از این دو کشور را نمی پذیریم»، بنابراین به نظر می رسد که تنها مسافران هند به ایران کاروان پرسپولیس پس از اتمام رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است.

در صورت قرنطینه پرسپولیسی ها بر اساس دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باید منتظر تغییر در برنامه ریزی انجام مسابقات لیگ برتر بود، چراکه بنابر اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، هر تصمیمی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و نیز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ شود، از سوی ستاد مقابله با کرونا در فوتبال و باشگاه پرسپولیس اجرایی می‌شود و سازمان لیگ نیز بر اساس تصمیمات اتخاذ شده نسبت به برنامه ریزی مسابقات مبادرت خواهد کرد.

اظهارات مبهم سخنگو پیش از دستور وزیر

علیرضا رییسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در اظهاراتش پیش ازنامه آنی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر ضرورت قرنطینه کامل و انجام تست های مربوطه تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از هند، اظهار کرد: تیم هایی که خارج از کشور مسابقه می دهند، خیلی سخت گیرانه تست هایشان انجام می شود و در اردو نیز از آن ها تست گرفته می شود.

وی ادامه داد: اما تیم ها پس از بازگشت به کشور، باید مجددا تست بدهند و اگر اردوگاهی دارند در آن بمانند تا خیال ما راحت شود و در یک حالت قرنطینه ای قرار گیرند.

نکته قابل تامل در مورد اظهارات سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا به نحوه قرنطینه پرسپولیسی ها پس از بازگشت از هند مربوط می شود، چراکه نه تنها در مورد مدت زمان قرنطینه این تیم حرفی به میان آمد بلکه در زمینه نحوه قرنطینه نیز بر اساس صحبت های مطرح شده به نظر می رسید سخت گیری وجود ندارد، چرا که طبق اعلام وی قرنطینه باید از سوی پرسپولیسی ها انجام شود و مشخص نیست نقش وزارت بهداشت در رابطه با نظارت و قرنطینه این تیم پس از بازگشت از هند چگونه خواهد بود.

در انتظار نامه آنی وزیر بهداشت

به گزارش ایسنا، امروز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: وزیر بهداشت در نامه ای آنی به رئیسی معاون بهداشت، بر ضرورت قرنطینه کامل و انجام تستهای مربوطه تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از هند تاکید کرد؛ در نامه سعید نمکی خطاب به علیرضا رییسی آمده است: «طبق اطلاع واصله تیم فوتبال پرسپولیس کشورمان در قالب یک گروه ۵۰ نفره جهت انجام مسابقات در شهر گوا کشور هندوستان حضور دارد. از قرار معلوم این تیم پس از بازگشت از کشور هند در مسابقات داخلی فوتبال شرکت خواهد نمود. لذا ضروریست با توجه به شیوع ویروس موتاسیون یافته هندی و آمار بالای ابتلا و مرگ و میر در کشور مذکور، کلیه افراد این تیم و همراهان آن به محض بازگشت تحت قرنطینه کامل و انجام تستهای مربوطه قرار گیرند.»

اکنون باید منتظر ماند و دید پس از دستور آنی وزیر بهداشت به معاونش، چه تصمیمی در رابطه با مدت زمان و نحوه قرنطینه پرسپولیسی ها پس از بازگشت از هند گرفته می شود تا سازمان لیگ بتواند بر اساس آن نسبت به برگزاری مسابقات پیش رو در لیگ برتر برنامه ریزی کند.

دیدار هفته ۲۱ پرسپولیسی ها در اصفهان مقابل ذوب آهن نامعلوم است اما این تیم از سری رقابت های هفته ۲۲ لیگ برتر فوتبال ایران جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری باید در اصفهان به مصاف سپاهان برود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس هند ليگ قهرمانان آسيا وزارت بهداشت سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا سازمان ليگ فوتبال ستاد ملی مقابله با کرونا قرنطینه پرسپولیسی ها تیم فوتبال پرسپولیس درمان و آموزش پزشکی پس از بازگشت از هند پس از بازگشت وزارت بهداشت برنامه ریزی وزیر بهداشت لیگ برتر بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۳۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌گهر در شیراز به دنبال فرار از کابوس

به گزارش "ورزش‌سه"، اوزونیدیس و شاگردانش شروع خوب و امیدوارکننده‌ای در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر داشتند، اما با شکست برابر ملوان در انزلی که با اعتراض‌های داوری هم همراه بود، آنها با وجود پیروزی در دیدار بعدی مقابل صنعت نفت در سیرجان از مدار پیروزی خارج شدند.

گل‌گهر سپس در سه بازی پیاپی برابر سپاهان، پرسپولیس و هوادار متحمل شکست شد و در آخرین دیدار لیگ برتری خود با وجود اینکه تا دقیقه 90 با دو گل از استقلال خوزستان در ورزشگاه اختصاصی خود پیش افتاده بود، طی دو دقیقه پیروزی را با تساوی عوض کرد.

این نتایج سبب شد تا گل‌گهر که یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیایی و قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر مسابقات بود، فاصله قابل توجهی از صدر بگیرد و آنها در حال حاضر با 34 امتیاز رتبه ششم جدول را در حالی در اختیار دارند که فاصله آنها با تیم هفتم که ذوب آهن است به 3 امتیاز رسیده است.

البته در رقم خوردن این روزهای سخت تعداد پرشمار مصدومان کلیدی گل‌گهر اثرگذار بوده است. آنها با شروع سال جدید نوید عاشوری را به عنوا مغز متفکر تیم در میانه میدان تا انتهای فصل از دست دادند و زنده روح و زاهدی هم به عنوان دو مهره کلیدی دیگر تیم همچنان از دسترس اوزونیدیس خارج شده‌اند که باید دید در جام حذفی شرایط بازگشت به مسابقات را پیدا کرده‌اند یا خیر. علیزاده هم دیگر مصدوم گل گهر طی این مدت بوده که طی یکی دو هفته گذشته به شرایط بازی برگشته است.

در این بین گل گهر از ساعاتی دیگر در ورزشگاه حافظیه شیراز و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف فجر می‌رود و اوزونیدیس و شاگردانش در این مسابقه بیرون از خانه به دنبال کسب پیروزی و بازگشت به روزهای خوب خود هستند. بی‌شک جام حذفی حالا نسبت به لیگ برتر از اولویت بیشتری برای گل‌گهر برخوردار شده و باید دید آنها در این جام با کادر فنی یونانی خود به چه نتایجی دست پیدا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • اوسمار: خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند / حواسم به لیگ است نه تمدید!
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • گل‌گهر در شیراز به دنبال فرار از کابوس
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی