Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@05:43:00 GMT

اهدای دو دستگاه دمنده اطفاء حریق در اقلید

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۳۵۶۱

اهدای دو دستگاه دمنده اطفاء حریق در اقلید

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اسحاق امیدوار رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اقلید، گفت: به منظور حفاظت از عرصه‌های جنگلی و مرتعی و تسریع در امداد رسانی در عملیات‌های اطفا حریق، تعدادی از خیران، مرتعداران و دامداران اقلیدی دراقدامی خودجوش  دو دستگاه دمنده اطفاء حریق را به  اداره منابع طبیعی  اقلید اهداء کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، بیان کرد: با همکاری بیشتر گروه‌های مردم نهاد در امر آموزش و نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی ضمن تبادل اطلاعات، کمک قابل توجهی به حفظ و نگهداشت این عرصه‌ها می شود.

امیدوار، تصریح کرد: طی سال‌های اخیر با تعامل ایجاد شده بین اداره منابع طبیعی با گروه‌های مردم نهاد بسیاری از مشکلات حوزه منابع طبیعی بخصوص در موارد حفاظتی و اطفا حریق رفع شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اقلید با قدردانی از طبیعت دوستان و خیران اقلیدی ادامه داد: تلاش می شود با حفظ و حراست از منابع طبیعی که وظیفه‌ای همگانی است این میراث ارزشمند برای نسل‌های آینده حفظ و به آنان انتقال یابد.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی و آبخیزداری دستگاه دمنده اطفای حریق اداره منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۳۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبخیزداری در مناطق سیل زده آخر فروردین ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به گفته معاون آبخیزداری سازمان منابع طبیعی اجرای این میزان عملیات آبخیزداری، ۷۰ درصد خسارت سیل‌ها ر ا کاهش داده است.
باقری معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری یزد درباره یکی از این طرح‌ها گفت: طرحی است که ۷ الی ۵۰ هزار متر مکعب حجم آبگیری آن هست که شدت سیلاب را کاهش می‌دهد.
آقای راهداری مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چابهار گفت: در حدود ۲۵۰ سازه آبخیزداری که در این منطقه داشتیم توانست حدود ۲۰۰ میلیون متر مکعب روان آب رو هدایت کند.
خردمند معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری بوشهر گفت: حدود ۴۱۶ سازه آبخیزداری رو ساختیم حجم مخزن این سازه‌ها بیش از ۶ و نیم میلیون متر مکعب هست که در این بارندگی اخیر بیش از ۸۰ درصد این سازه‌ها آبگیری شده است.
وحید معاون آبخیزداری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: ما عملا بتوانیم ۱۰ تا ۲۰ درصد میزان آبی که تبخیر و تعرق می‌شود و از دسترس خارج می‌شود را جلوگیری بکنیم حدود ۳۰ تا ۵۰ میلیارد متر مکعب ذخیره سازی می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • خبر شکستن یک سد معیشتی در ساوه چه بود؟
  • احداث بند‌های سنگی و خاکی یکی از موثرین راه‌های جذب روان آب‌ها
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟
  • تصاویر قطع ۴۰ اصله درخت در کجور آرشیوی است
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • آبخیزداری در مناطق سیل زده آخر فروردین ۱۴۰۳
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی