Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@03:46:35 GMT

مورد عجیب عباس بوعذار!

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۳۷۸۸

مورد عجیب عباس بوعذار!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، «خوبه که عباس بوعذار توش نه ه داره، نه میم داره، نه دال داره. یه دونه ر داره!». این جملات علی دایی در نشست خبری یکی از دیدار‌های لیگ برتری در چند سال گذشته است. او آن زمان سرمربی نفت تهران بود و شجاع خلیل‎زاده برای سایپا بازی می‎کرد.

گویا در یکی از صحنه‌های بازی نفت و سایپا، خلیل‎زاده با عباس بوعذار درگیر می‌شود، اما وقتی دایی از داوران دلیل تصمیم آن‌ها را می‌پرسد آن‌ها اشاره می‌کنند بازیکنی به نام محمدی از نفت آغازگر درگیری بوده و به همین دلیل کارت گرفته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعدا مشخص می‎شود محمدی اصلا وجود خارجی ندارد و بازیکن مورد‌نظر عباس بوعذار بوده است. همین می‎شود که علی دایی با عصبانیت در آن نشست خبری نام عباس بوعذار را به زبان بیاورد. حالا، اما عباس بوعذار دوباره همه جا معروف شده است.

به فاصله گذشت چند سال نام عباس بوعذار دوباره مطرح شده چرا که در فضای مجازی دوباره آن فیلم دست به دست می‏چرخد. این فیلم به گونه‎ای مورد توجه قرار گرفته که انگار مربوط به همین هفته پیش است و دایی هم هنوز سرمربی‌گری نفت را برعهده دارد. این‌بار خیلی پر سر و صداتر!

شهرت و شوخی
این بار شهرت عباس بوعذار به حدی زیاد شد که در اینستاگرام بیش از ۱۰ پیج اختصاصی با نام او باز شد و صد‌ها میکس و کلیپ از صدای علی دایی ساخته شد.

یک بار دیگر به این نام توجه کنید: عباس بوعذار. او نه مثل مهدی طارمی ستاره گلزن تیم پورتوی پرتغال است و نه مثل مهدی قایدی ستاره استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود.

بوعذار نه یک کار بزرگ اجتماعی انجام داده و نه نخبه علمی است، اما هنوز یکی از ترند‌های فوتبالی به شمار می‎رود.

او فقط کسی است که علی دایی نامش را به زبان آورد و بنا به دلایلی مشهور شد؛ یک شهرت عجیب و غریب و البته سرگرم‌کننده.

حتی خود عباس بوعذار هم فکرش را نمی‌کرد که روزی این چنین در فوتبال ایران مطرح شود آن هم بدون این‌که ستاره تیمی باشد یا این‌که گل‌های حساسی به ثمر برساند. اما این بازیکن کنونی نفت مسجدسلیمان نه نخستین فردی است که یک شبه مشهور می‎شود و نه آخرین فرد.

او یک نمونه اخیر است، نمونه‎ای که یادآور تمام مواردی است که به شکل عجیب و غریبی مشهور شدند.

«جوزف آنتونی مگوایر» جامعه‎شناس بریتانیایی در مقاله‎ای در رابطه با موضوع شهرت نوشت: «افراد باید مراقب شهرت خود باشند چرا که این شهرت مستقیم و غیرمستقیم و خواسته و ناخواسته ممکن است جریان‎های دیگری را رقم بزند. مراقبت از شهرت باعث می‎شود تا اگر جریانی هم رقم می‎خورد در جهت مثبت باشد.»

بیشتر بخوانید

علی دایی؛ از رکوردشکنی رونالدو تا پیشنهاد اورتون

شهرت بیهوده
اکنون شهرت عباس بوعذار به چه کار او می‏آید؟ به او کمک می‌کند تا کیفیت فوتبالش را بهبود ببخشد یا این‌که به تیم ملی برسد؟ رضا پرستش که با استفاده از شهرت لیونل مسی و البته شباهت با او به شهرت رسید اکنون کجاست و چرا دیگر کمتر از او خبری می‏شنویم؟

به هر حال یک کنفرانس خبری از علی دایی و گفتن آن جملات به فاصله چند سال دوباره مورد توجه قرار گرفت و بوعذار را به شهرتی یک شبه و البته کاذب رساند. نتیجه کل داستان شهرت‎های یک شبه همین است: خیلی زود از بین می‎روند.

منبع:روزنامه جام جم

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عباس بوعذار علی دایی عباس بوعذار علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۳۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، ابراهیم کاویانی از تولید 92 تن گوشت مرغ در  شهرستان عباس آباد امسال خبر داد.

 

وی با اشاره به اهمیت تولید گوشت مرغ و جایگاه آن در سبد غذایی روزانه مردم، گفت: برای تأمین امنیت غذایی و تنظیم بازار مرغ  تاکنون 92 تن گوشت مرغ در مزرعه مرغ گوشتی این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: این شهرستان دارای 3 مزرعه پرورش مرغ اجداد، 2 مزرعه مرغ گوشتی و 4 مزرعه مرغ مادر گوشتی است که نقش به سزایی در تولید گوشت مرغ شهرستان و استان دارد.

دیگر خبرها

  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • (تصاویر) علی دایی بر پیشانی این زن بوسه زد
  • اعلام خبر شناسایی پیکر شهید عباس رمضانی
  • تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد
  • تجلیل از مادران جوان زیر ۴۰ سال و دارای چندفرزند در هفته جمعیت
  • اولین‌نشست سری‌جلسات ایده‌پردازی برگزار می‌شود
  • حال و هوای مرقد مطهر حضرت عباس(ع) در کربلا
  • اتصال خط ۵۰۰ مخزن عباس آباد به خط اصلی آبرسانی منطقه ۹ پله ارومیه
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • آقای بهرام افشاری، در ماجرای اخیر پایتخت، بی‌معرفتی کردید