Web Analytics Made Easy - Statcounter

آثار دو عکاس نوجوان گیلانی در قاب «شایسته‌ی تقدیر» پنجمین مهرواره عکاسی فصلِ زمستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌یادگار‌ماند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ پنجمین مهرواره عکس فصل‌ زمستان کانون پرورش فکری درحالی به کار خود پایان‌داد که اثر عکاسی «رقیه‌بخشی‌زاده» و «ملیسا بیگدلی» ، به ترتیب اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون لشت‌نشاء ولاهیجان استان گیلان در قاب تصاویر شایسته‌تقدیر ماندگارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهرواره با هدف به‌تصویر‌کشیدن زیبایی‌های فصل زمستان در شهر یا روستا و موضوع مادر (به دلیل هم‌زمانی با ولادت حضرت زهرا «س» و روز مادر) طراحی و اعلام شده بود و اعضا و مربیان با نگاهی دقیق به طبیعت و جغرافیای بومی و محلی جای‌جای کشور و توجه به جایگاه والای مادر، در این فراخوان هنری شرکت‌داشتند.

برهمین اساس نیز ۱۷۱۳ اثر به دبیرخانه‌ی این دوره از مهرواره ارسال‌شد و در میان ۸۰ اثرراه‌یافته به مرحله ‌پایانی، ۱۲ اثر به عنوان برگزیده و ۲۰ اثر نیز شایسته تقدیر سه گروه سنی ۱۲+، ۱۵+، ۱۹ تا ۲۲ سال (اعضای ارشد) و بزرگ‌سال (مربیان و کارشناسان کانون)شناخته‌شدند.

برپایه این‌گزارش، جاوید تفضلی و سعید عامری هر دو عکاس و سمیرا صحرانورد، کارشناس هنری مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون  نیز داوری این رویداد هنری را برعهده‌داشتند و با بررسی هماهنگی اثر با موضوع مهرواره، ثبت عکسِ متناسب با گروه سنی، توجه به مشاهده عکاس و نگاه او به سوژه، اثر«رقیه‌‌ بخشی‌زاده» عضو مرکز فرهنگی هنری کانون لشت‌نشاء را در گروه سنی 12+ و «ملیسا بیگدلی» از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان لاهیجان را در جمع شرکت‌کنندگان گروه سنی 19 تا 22 سال (اعضای‌ارشد)،‌ به‌عنوان برگزیده معرفی‌کرد.

گفتنی‌است، فراخوان مهرواره عکسِ فصل بهار سال ۱۴۰۰ به زودی از سوی انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری منتشر خواهد‌شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری گروه سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۳۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه‌های نمازجمعه اسلامشهر ضمن تبریک هفته معلم گفت: شأن و جایگاه معلم یک جایگاه الهی و رفیعی است که می‌بایستی گرامی داشته شود.

وی افزود: شایسته است دست اندرکاران آموزشی کشور خصوصاً وزارتخانه آموزش و پرورش در برطرف کردن دغدغه‌ها و مشکلات فرهنگیان بیش از گذشته همت بگمارند تا معلم هیچ دغدغه‌ای به غیر از تعلیم و تربیت دانش آموزان نداشته باشد.

امام جمعه اسلامشهر اهمیت آموزش مفید و کاربردی در مجموعه آموزش و پرورش را مهم و ضروری دانست و گفت: شایسته است متولیان تدوین کتب درسی، در افزایش کیفیت آموزشی و مفید و مؤثر بودن آموزش‌های کتب درسی دانش آموزان بازنگری داشته باشند تا شاهد یک آموزش و پرورش پیشرو در آموزش و پرورش دانش آموزانی در تراز جمهوری اسلامی باشیم.

کد خبر 6095648

دیگر خبرها

  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • پایان داوری آثار نخستین جشنواره هنری «گنجینه مِهر»
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است