Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@20:44:13 GMT

انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۳۹۱۵

رئیس مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان‌های تهران و البرز گفت: در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند بیش از ۵۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد. خبرگزاری میزان- علی عسکری رئیس مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا  در تشریح این خبر افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از سوی مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، مشخص شد فردی با هویت معلوم در امر تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع هروئین فعالیت گسترده‌ای دارد و تحت تعقیب پلیس مبارزه با مواد مخدر یکی از استان‌ها و متواری است که بر این اساس شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: با بررسی بیشتر، مأموران دریافتند که متهم با هویت مستعار به تهران عزیمت کرده و با تشکیل باند، قصد دارد محموله قابل توجه هروئین را که از کشور افغانستان تهیه کرده را در استان‌های تهران و البرز و برخی از استان‌های غربی توزیع کند.   بیشتر بخوانید: کشف بیش از ۱۵ تن موادمخدر در کشور در هفته گذشته

رئیس مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا افزود: بر همین اساس تیم‌های مرکز عملیات ویژه این پلیس با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران و نیز هماهنگی مقام قضائی برای دستگیری متهمان به محل اختفای وی در حوالی شهرستان شهریار اعزام و طی اقدامی ضربتی تمام اعضای باند که ۴ نفر بودند دستگیر شدند و در بازرسی از محل بیش از ۵۳۰ کیلو انواع مواد مخدر شامل۴۳۰ کیلوگرم هروئین و ۱۰۰ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

رئیس مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا ضمن قدردانی از همکاری و تعامل سازنده شهروندان با پلیس در مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر افزود: شهروندان می‌توانند در صورت آگاهی از محل فعالیت قاچاقچیان خرد و کلان مواد مخدر سریعا مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.   انتهای پیام/ برچسب ها: نیروی انتظامی مواد مخدر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیروی انتظامی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۳۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر

سرهنگ سید جعفر افضلی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت تعدادی اراذل و اوباش در امر سرقت‌های خشن و تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان بابلسر و دیگر شهرستان‌های مازندران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیس، ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری ماموران اطلاعات سپاه شهرستان، رد سه متهم اصلی این پرونده از اراذل و اوباش سابقه دار را شناسایی کردند.

سرهنگ افضلی با اشاره به اقدامات فنی، اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه متهمان از هماهنگی قضائی در این خصوص خبر داد و گفت: ماموران امنیت عمومی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه شهرستان موفق به دستگیری هر سه اراذل و اوباش شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف دو قبضه سلاح گرم به همراه ۴ قبضه قمه و مقادیری قابل توجهی موادمخدر از متهمان خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • انهدام باند قمار و شرط بندی آنلاین در گلستان
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه