Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون کمیته انضباطی هیئت فوتبال تهران می‌گوید کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به تجدید نظر خواهی آکادمی کیا رسیدگی می‌کند و گرفتن تست DNA به تشخیص آنهاست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران بعد از ماه‌ها بررسی شکایت چند باشگاه رده‌های سنی نوجوانان و جوانان، آکادمی کیا را به دلیل استفاده از بازیکن صغر سنی و تخلف در این زمینه محکوم کرد و علاوه بر جریمه نقدی آکادمی و محرومیت دو ساله بازیکن، نتایج تیم‌هایی که با این تیم به رقابت پرداخته بودند و شکایت کردند نیز تغییر یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال پس از درخواست تجدید نظر خواهی به کمیته استیناف از سوی آکادمی کیا، شایعه گرفتن آزمایش DNA از بازیکن مد نظر مطرح شده است.

کاظم سلیمانی، دبیر و معاون کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران در گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون گفت: پس از شکایت تیم‌های مهریاران حافظ، پیکان و ایرانمهر علیه آکادمی کیا از سری مسابقات لیگ برتر نوجوانان و شکایت تیم پارس جاوید از آکادمی کیا از سری مسابقات لیگ برتر جوانان مبنی بر استفاده این باشگاه از یک بازیکن غیرمجاز به نام محمد صدرا طاهر اسماعیل، کمیته انضباطی هیئت تهران به بررسی شکایت پرداخت و پس از مشخص شدن تخلف توسط آکادمی کیا، رای صادره اعلام شد. بر همین اساس نتیجه مسابقه این تیم برابر پارس جاوید و دیدارهای تیم نوجوانان آکادمی کیا با سه تیم مذکور سه بر صفر اعلام شد. همچنین باشگاه کیا هم 10 میلیون تومان جریمه نقدی شد و این بازیکن هم ضمن محرومیت از حضور در کلیه مسابقات فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی 5 میلیون تومان جریمه شد.

وی ادامه داد: باشگاه کیا درخواست تجدید نظر خواهی خود را به کمیته استیناف ارائه داده و باید منتظر بررسی و رای نهایی از سوی کمیته استیناف باشیم. اینکه آزمایش DNA یا تراکم استخوان از بازیکن مد نظر گرفته خواهد شد یا خیر موضوعی است که به بررسی‌های کمیته استیناف مربوط می‌شود.

دبیر و معاون کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران همچنین گفت: قبلاً هم روی این بازیکن اعتراض شده بود. در سال 96 یا 97 کمیته انضباطی وقت به این پرونده رسیدگی کرده بود، اما اسناد و مدارک در آن زمان قوی نبود. آکادمی کیا معتقد است قبلا تست تراکم استخوانی داده‌ و فدراسیون فوتبال این موضوع را تأیید کرده است، اما این امر برای ما دلیل قانع‌کننده‌ای نبود. رأی کمیته انضباطی سابق هم درباره مجاز یا غیرمجاز بودن بازیکن مورد نظر محکم صادر نشده است. در هر صورت پس از بررسی از سوی کمیته استیناف رای نهایی در خصوص آکادمی کیا گرفته خواهد شد.

بیانیه آکادمی کیا درباره استفاده از بازیکن صغرسنی/ چشمان عضو کمیته انضباطی جایگزین تست DNA شد

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران کمیته انضباطی هیئت فوتبال کمیته استیناف آکادمی کیا تجدید نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۳۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل

به گزارش همشهری آنلاین، پس از محرومیت سیدحسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر از دیدارهای حساس این هفته لیگ برتر مقابل تراکتور و سپاهان، اخباری درخصوص اعتراض باشگاه های استقلال و پرسپولیس به این احکام شنیده شد که حالا عضو کمیته استیناف از قطعی بودن این حکم می گوید.

مهدی دادرس در واکنش به خبر اعتراض استقلال نسبت به محرومیت سیدحسین حسینی به آنا گفت: برخی از سر بی اطلاعی خبرسازی هایی می کنند اما اصل قضیه این است که اصلا باشگاه استقلال نمی تواند برای بخشش محرومیت یک جلسه ای حسینی اقدامی کند. وقتی کمیته انضباطی محرومیت تعلیقی را قطعی می کند، دیگر قابل تجدید رای نیست. در حکم کمیته انضباطی هم آمده فقط بخش جریمه مالی قابل اعتراض است که در این زمینه هم من هنوز درخواستی از سوی استقلال ندیدم.

او ادامه داد: رای کمیته انضباطی اسماعیلی فر هم همین طور است و چون یک جلسه محرومیت قطعی است، قابل بررسی مجدد نیست. هرگاه محرومیت بیش از یک جلسه باشد و رای قطعی نباشد، می توانند به کمیته استیناف درخواست بررسی مجدد بدهند. در غیر این صورت، رای محرومیت یک جلسه ای که از تعلیقی به قطعی رسیده باشد، دیگر قابلیت بررسی در استیناف را ندارد.

عضو کمیته استیناف در مورد اینکه آیا درخواستی از پرسپولیس برای اعتراض به رای کمیته انضباطی اتفاقات بازی با ذوب آهن رسیده یا خیر گفت: چنین اعتراضی هنوز به دست ما نرسیده است.

کد خبر 847447 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف