Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@00:14:56 GMT

رئیس دومای روسیه: مسکو ژن دموکراسی خاص خود را دارد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۳۹۵۳

رئیس دومای روسیه: مسکو ژن دموکراسی خاص خود را دارد

ویاچسلاو ولودین ‌رئیس دومای دولتی روسیه گفت: کشور ما ژن دمووکراسی خاص خود را دارد و نباز به کاشت از طرف غریبه نیست.

 ولودین روز دوشنبه در کانال تلگرامی خود نوشت: «دموکراسی فریاد زدن در میدان و آزار دادن در خیابان نیست. بلکه با شرکت در انتخابات و تأثیرگذاری بر تصمیمات مقامات، بیان آزادانه دیدگاه های خود و عضویت در هر یک از احزاب سیاسی ثبت شده  دموکراسی رعایت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دومای دولتی خاطرنشان کرد که ریشه های پارلمانتاریسم روسیه به عنوان نمایندگی مردمی و اصول دموکراتیک جامعه ما بسیار عمیق تر است
ویاچسلاو ولودین در کانال تلگرامی خود با یادآوری اینکه روز پارلمانتاریسم در روسیه  در ۲۷ آوریل (۷ اردیبهست) برگزار می شود، تصریح کرد:  ۱۱۵ سال پیش، اولین جلسه دومای دولتی در این روز برگزار شد.

وی افزود: «ریشه های پارلمانتاریسم روسیه به عنوان نمایندگی مردم و اصول دموکراتیک جامعه ما به گذشته بر می گردد در حالی که سلسله های سلطنتی در بیشتر کشورهای اروپایی حاکم بودند و در روسیه باستان مسائل اصلی از طریق خودگردانی مردمی حل و فصل می شد.

وی تأکید کرد که "پارلمانتاریسم روسیه دارای سابقه ای هزار ساله و یک تجربه توسعه منحصر به فرد است. "

ویاچسلاو ولودین یادآوری کرد که انتخابات نمایندگان دومای دولتی، معاونان نهادهای قانونگذاری در ۳۹ نهاد تشکیل دهنده فدراسیون.  روسای تعدادی از مناطق در ماه سپتامبر برگزار می شود.

وی اظهار داشت:  براساس قانون اساسی و قوانین کشور تمام شرایط برای برگزاری انتخابات دموکراتیک و منعکس کننده اراده رای دهندگان،  فراهم شده است.

نظام انتخاباتی آمریکا تنها در انحصار دو حزب است

رئیس دومای دولتی توجه خود را به رویه های نادرست دموکراتیک آمریکا اشاره کرد و گفت:  ماهیت سیستم انتخاباتی انها در بیش از یک و نیم قرن گذشته در انحصار تنها دو حزب بوده است.

وی گفت: هیچ نظام دو حزبی در روسیه وجود ندارد و این نقطه قوت ماست. 

رئیس مجلس دومای دولتی روسیه نوشت: واشنگتن، با ادعای نقش رهبری و محافظ جهان غرب در برابر تجاوزهای ادعایی توسط روسیه و چین، در واقع حق حاکمیت ملی "متحدان" خود را غصب می کند./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دومای دولتی رئیس دومای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۳۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز روسیه پیشتاز شد

نرخ یورو در بورس مسکو برای اولین بار از ۳ آوریل به زیر ۹۹ روبل سقوط کرد.

به گزارش ایسنا، همانطور که داده‌های مبادلات ارزی روسیه نشان می‌دهد، نرخ تبدیل یورو به روبل در بورس مسکو برای اولین بار از سوم آوریل به زیر ۹۹ روبل سقوط کرد.

از ساعت ۱۰و ۱۹ دقیقه صبح به وقت مسکو، یورو با ۰.۶۵ درصد کاهش به ۹۸.۹۴ روبل رسید.

تا ساعت ۱۰ و ۴۶ دقیقه صبح به وقت مسکو، نرخ یورو به ۹۸.۹۹ روبل رسید.

به نقل از بیزنس، در همین حال، نرخ دلار به روبل با ۰.۶۱ درصد کاهش به ۹۲.۵۶ روبل رسید، نرخ یوان نیز حدود ۱۲.۷۲۶ روبل  بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟
  • روسیه: آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • روسیه : آماده گسترش همکاری‌ های نظامی با ایران هستیم
  • وزیر دفاع روسیه: آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است
  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد
  • واکنش مسکو: به قطعنامه سلاح‌های هسته‌ای در فضا
  • ارز روسیه پیشتاز شد