Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@08:22:19 GMT

توافق سازمان ملل و کاراکاس برای ارائه کمک به ونزوئلا

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۴۱۷۷

توافق سازمان ملل و کاراکاس برای ارائه کمک به ونزوئلا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آکسیوس، آژانس غذایی سازمان ملل متحد و ونزوئلا در خصوص ارائه کمک به کودکان ونزوئلایی به توافق رسیدند.

بر اساس این توافق، آژانس غذایی سازمان ملل به یک ملیون و ۵۰۰ هزار کودک ونزوئلایی بسته های حمایتی ارائه می کند.

به موجب توافق انجام شده، تا پایان سال جاری میلادی ۱۸۵ هزار کودک ونزوئلایی از این کمک ها بهره مند می شوند اما تا پایان سال تحصیلی ۲۰۲۲-۲۰۲۳ تعداد این کودکان به یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادآور می شود به موجب دسیسه ها و تحریم های غیرقانونی آمریکا علیه ونزوئلا که با هدف تغییر حکومت انجام می شود، وضعیت اقتصادی این کشور به شدت وخیم است.

در همین رابطه، بانک مرکزی ونزوئلا از ادامه رکوردشکنی بی سابقه تورم با ۳۰۱۲ درصد طی یکسال گذشته خبر داد که نسبت به سال قبل تر، ۷۵ درصد بیشتر شده است.

نیکلاس مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا، وعده داده با انجام اصلاحات ساختاری، نرخ تورم را مهار کند.

کد خبر 5198142 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: ونزوئلا سازمان ملل متحد کمک رسانی ایالات متحده امریکا عراق فلسطین رژیم صهیونیستی روسیه ترکیه افغانستان جو بایدن نسل کشی ارامنه عربستان سعودی ایران سوریه ولادیمیر پوتین تاسیسات هسته ای دیمونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۴۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنروا از شهادت ۱۰ هزار زن در جنگ غزه خبر داد

آژانس امداد و کار به آوارگان فلسطینی (آنروا) از شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، آژانس امداد و کار به آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد که در نتیجه تجاوزات مداوم رژیم صهیونیستی به نوار غزه، 10 هزار زن به شهادت رسیده و 19 هزار تن دیگر زخمی شده است.

پیش‌تر نیز «زنان سازمان ملل» یک نهاد حمایتی زنان است، گزارش داده بود که از زمان آغاز جنگ اسرائیل علیه غزه، بیش از 10 هزار زن در غزه جان خود را از دست دادند.

بر اساس این گزارش، از میان تعداد زنان جان باخته در غزه 6 هزار نفر مادر بودند که این منجر به یتیم شدن 19 هزار کودک در غزه شده است.

زنان سازمان ملل همچنین عنوان کرد: زنانی که از بمباران اسرائیل و عملیات زمینی نجات یافتند، آواره و بیوه شده و با گرسنگی روبرو هستند.

210 روز از جنگ در غزه می‌گذرد، جنگی که به گفته سازمان ملل به قدری ویرانه از خود به جا گذاشته است که بازسازی غزه ممکن است 80 سال زمان ببرد.

طبق آخرین آمار وزارت بهداشت غزه تاکنون 34596 نفر در غزه به شهادت رسیده و 77816 نفر نیز زخمی شده‌اند. از سوی دیگر سازمان امدادرسانی غزه نیز خبر داده است که پیکر بالغ بر  10 هزار فلسطینی زیر آوار ساختمان‌ها مانده و در سایه وجود مواد منفجره در زیر آوارها و همچنین نبود امکانات لازم، تفحص پیکر همه شهدا 3 سال طول خواهد کشید.

سازمان ملل: بیش از 10 هزار زن در غزه جان باختند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق
  • جزئیات توافق‌های بانکی ایران و روسیه
  • آیا در سفر گروسی موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • آنروا از شهادت ۱۰ هزار زن در جنگ غزه خبر داد
  • ارائه خدمات جهادی موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود
  • تلاش برای رفع ابهام‌ها و اجرای کامل توافق اسفند ۱۴۰۱
  • استفاده از حقوق مسلم هر عضو آژانس طبیعی است
  • اسلامی: گروسی به ایران می‌آید
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم