Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:35:37 GMT

انفجار منزل مسکونی در شهرک ولیعصر (عج) تهران ۴ مصدوم داشت+فیلم

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۴۴۶۰

انفجار منزل مسکونی در شهرک ولیعصر (عج) تهران ۴ مصدوم داشت+فیلم

‍‍‍‍‍‍

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت:‌ ساعت ۱۲:۵۰ امروز حادثه انفجار منزل مسکونی در شهرک ولیعصر (عج) خیابان طالقانی به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: یک منزل مسکونی یک طبقه ۶۰ متری قدیمی به دلیل نشت گاز از آبگرمکن دچار انفجار نسبتا شدید شد که منجر به شکسته شدن شیشه ها و تخریب وسایل این منزل مسکونی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این حادثه منجر به تخریب این منزل و آتش سوزی نشد اما پدر خانواده که مردی ۴۵ ساله بود به همراه سه کودک دختر ۲ و ۱۰ ساله و همچنین پسر ۲ ساله دچار سوختگی نسبتا شدید شدند.

ملکی خاطرنشان کرد: این مصدومان توسط انجام اقدامات اولیه درمانی روانه مراکز درمانی شدند و علت این حادثه در دست بررسی کارشناسان آتش نشان قرار دارد.

وی همچنین از واژگونی یک دستگاه بونکر حامل سیمان در بزرگراه شهید مدرس در ساعات بامداد امروز نیز خبر داد و گفت: در این حادثه ۲ نفر دچار مصدومیت شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره جزییات این حادثه نیز گفت: این بونکر حامل بتن که حدود ٢٣ تن سیمان حمل می کرده از مسیر غرب به شرق اتوبان همت در حال تردد بوده که از طریق رمپ وارد اتوبان مدرس شمال می شود.  

به گفته وی، این خودرو پس از ورود به رمپ واژگون شده و مسیر را مسدود کرده بود که در این حادثه ۲ مرد جوان که داخل خودرو حضور داشتند دچار مصدومیت جزیی شده بودند و به مرکز درمانی منتقل شدند.

تخریب سه خودرو در محله حسن آباد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران همچنین از ریزش بخشی از نمای یک ساختمان و تخریب سه دستگاه خودرو خبر داد.

وی اظهار داشت: ساعت ٢٢:٣٨ دقیقه یک مورد ریزش دیوار نمای یک ساختمان به سامانه ١٢۵ اعلام و بی درنگ ماموران ۲ ایستگاه به محل حادثه واقع در محله حسن آباد زرگنده، خیابان حیدری، اعزام شدند.  

ملکی خاطرنشان کرد: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که قسمت تاج یا همان جانپناه پشت بام یک ساختمان سه طبقه مسکونی که در یک کوچه حدودا چهارمتری واقع شده بود، تخریب شده است.

وی یادآور شد: سه دستگاه پژو آر دی، پراید و پرشیا در این حادثه دچار خسارت شدند.

به گفته ملکی، فقط ساختمان های خیلی قدیمی و فرسوده در خطر ریزش قرار ندارند و مواردی بوده که سنگ نمای ساختمان بدون اتفاق خاصی تخریب شود و  این نشان می دهد در زمان ساخت یا بازسازی نظارت دقیقی بر آن وجود نداشته است.

برچسب‌ها شهر تهران استان تهران سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران استان تهران سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران شهر تهران استان تهران سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران اخبار کنکور خدمات ایمنی منزل مسکونی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان

دادستان عمومی و انقلاب قوچان گفت: در پی حادثه انفجار یک واحد مسکونی در قوچان یک نفر جان خود را از دست داد و عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت