Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@02:52:36 GMT

استقلال مقابل خطرناکترین مهاجم تاریخ لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۴۵۳۷

استقلال مقابل خطرناکترین مهاجم تاریخ لیگ قهرمانان

ستاره سوری الاهلی عربستان با ثبت رکوردی تاریخی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال قرار می گیرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال بامداد چهارشنبه در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان می رود.

در همین رابطه نشریه «الاتحاد» امارات به رکوردشکنی و آمار خیرکننده عمر السومه ستاره سوری الاهلی پیش از دیدار با شاگردان مجیدی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمر السومه به رکورد 23 گل در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا رسید و جزو 10 گلزن برتر تاریخ این رقابت ها شد. ستاره سوری با این رکورد در جایگاه هفتم بهترین گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان آسیا رسید.

بیشتر بخوانید:

هشدار پیشکسوتان الاهلی درمورد استقلال

این تنها رکورد السومه نبود. مهاجم تیم ملی سوریه لقب خطرناک ترین مهاجم تاریخ لیگ قهرمانان آسیا را هم گرفت. السومه در 32 بازی موفق شده 23 گل به ثمر برساند. او به صورت میانگین 0.72 هر بازی گلزنی کرده و از این حیث بهترین آمار را در تاریخ این رقابت ها دارد.

عبدالرزاق حمدالله مهاجم النصر عربستان و بونجاح مهاجم السد قطر با به ثمر رساندن 21 گل در 33 بازی با میانگین 0.64 گل در هر مسابقه در رده دوم قرار دارند.

دیدار رفت استقلال با الاهلی با نتیجه 5 بر 2 به نفع شاگردان مجیدی به پایان رسیده بود. ترتیب جدول گروه سوم به این شکل است: الدحیل با 8 امتیاز صدرنشین است. استقلال با 7 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. الاهلی عربستان با 7 امتیاز با تفاضل گل کمتر در رده سوم است. الشرطه عراق هم بدون امتیاز و بدون شانس در قعر جدول قرار دارد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا لیگ قهرمانان آسیا الاهلی عربستان استقلال عمر السومه تاریخ لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۴۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال

الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی الهلال که در این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته، با جدایی از این تیم در نقل‌وانتقالات تابستان پیش رو شگفتی بزرگی را رقم خواهد زد.

بر اساس گزارش سایت اسپورت عربستان؛ ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال با وجود عملکرد درخشان الکساندر میتروویچ مهاجم دیگری با توانمندی‌های بیشتری را برای فصل آینده در نظر دارد. میتروویچ گزینه ژسوس در نقل‌وانتقالات تابستان گذشته نبود و در روز‌های پایانی با توجه به عدم جذب بازیکنان موردنظر سرمربی پرتغالی به الهلال پیوست.

میتروویچ که در این فصل ۲۲ گل زده و بهترین گلزن لیگ حرفه‌ای عربستان پس از رونالدوی پرتغالی است در صورت قعطی بودن جدایی‌اش از الهلال دوباره در رادار تیم‌های اروپایی قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • آژیر خطر به صدا در آمد: خوزستان روی گسل سقوط!
  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر
  • همکاری رئال مادرید با الاتحاد؛ کریم بنزما به اسپانیا رفت
  • هشدار برای بایرن مونیخ
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز