Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه آتش سوزی بامداد امروز در اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت پنج و ۵۱ دقیقه صبح امروز در مغازه چایخانه واقع در خیابان کاوه شمالی رو به روی خیابان غرضی به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان اعلام شد.

وی با اشاره به اعزام نیروهای امداد و نجات از دو ایستگاه دو و ۶ برای امدادرسانی به این حادثه اضافه کرد: آتش نشانان با تلاش زیاد ضمن جلوگیری از گسترش و سرایت آتش به منازل و مغازه‌های مجاور حریق را اطفا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اضافه کرد: مهار و پاکسازی کامل این حریق نزدیک به دو ساعت به طول انجامید.

سقوط درخت بر روی ۲ خودرو

وی همچنین به حادثه سقوط درخت بر روی ۲ خودرو اشاره کرد و گفت: این حادثه نیز ساعت ۱۰ و ۴۲ دقیقه به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

کاوه آهنگران با بیان اینکه این حادثه در میدان پردیس انتهای علامه امینی شرقی گزارش شد، ادامه داد: نیروهای امداد و نجات از ایستگاه پنج به محل حادثه اعزام شدند.

سقوط ۲ کارگر ساختمانی در چاهک آسانسور

وی همچنین با اشاره به حادثه سقوط دو کارگر ساختمانی داخل چاهک آسانسور اشاره کرد و گفت: این حادثه نیز ساعت هفت و ۲۱ دقیقه بامداد به فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این حادثه در خیابان آپادانا اول گزارش شد، اضافه کرد: نیروهای ایستگاه شماره پنج برای این حادثه نیز اعزام شدند.

وی ادامه داد: این دو کارگر از ارتفاع ۴.۵ متری سقوط کرده و هر دو نفر از ناحیه پا دچار شکستگی شدند.

کد خبر 5198253

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش سوزی سقوط از بلندی کارگر ساختمانی ویروس کرونا واکسن کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان کمک مومنانه محدودیت های کرونایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اردبیل ماه مبارك رمضان بارش باران عکس استانها آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۴۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بروجن از فوت یک نفر به علت گازگرفتی در بروجن خبر داد.

میثم باباخانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: شامگاه چهارشنبه پنجم اردیبهشت طی تماس با سامانه ۱۲۵ فرماندهی آتش‌نشانی بروجن گزارشی مبنی بر گازگرفتگی واقع در محله چهار صد دستگاه بروجن اعلام شد.

وی افزود: به سرعت تیم امدادونجات ایستگاه مرکزی این اداره به محل حادثه اعزام شد، اما متأسفانه در این حادثه یک نفر بر اثر گاز گرفتگی فوت شد.

کد خبر 747931

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • مرگ خاموش جوان بروجنی