Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ برخلاف روز گذشته، با رشد ۴.۳درصد مواجه شد و بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل گذاشت.(۲۳۳۰واحد)

«فملی» معاملات خود را متعادل آغاز کرد و در دقایق پایانی بازار به صف خرید نشست. رفته رفته از حجم این صف کاسته شد اما تا پایان بازار پابرجا ماند و به طور کامل عرضه نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است تعدادی از هم‌گروهی‌های این نماد نیز امروز پس از روزها سبزپوش شدند.

سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران در آخرین معاملات خود، عدد ۱۱,۶۱۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۶درصد افزایش یافته است. همچنین‌ با جابجایی ۱۰۷میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۱,۴۳۰ ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فملی» از ۱۲۳میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۹۲درصد از خرید سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ توسط حقیقی‌ها انجام شد و هشت درصد باقی مانده را حقوقی‌ها خریدند. از طرف دیگر، ۹۷میلیون برگه سهم(۹۰درصد) توسط افراد حقیقی و ۱۰میلیون برگه سهم(۱۰درصد) توسط کدهای حقوقی به فروش رسید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین سود سهام عدالت به‌زودی واریز می‌شود احتمال به تعویق افتادن جلسه سران قوا درباره بورس / بانک مرکزی نظارت بیشتری بر نرخ‌های سود بین بانکی داشته باشد گزارش بورس چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش (۵اردیبهشت ۱۴۰۰) / کابوسی که تمامی ندارد! حمایت از بورس سیاست همیشگی دولت است / ضرورت تلاش مداوم برای ممانعت از رکود بازار سرمایه

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شرکت ملی صنایع مس ایران فملی سهام شرکت ملی صنایع مس ایران سهام فملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۴۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد

سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس درباره ترکیب هیات مدیره این باشگاه به توافق رسیدند.

طرفداری | 6 بانک شهر (30 درصد)، تجارت و ملت (هر کدام 20 درصد) و رفاه، اقتصاد نوین و صادرات (هر کدام 5 درصد) از سهام باشگاه پرسپولیس را به طور رسمی خریداری کردند تا واگذاری 85 درصدی مالکیت پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی با موفقیت انجام شود.

بر اساس توافقی که بین بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس انجام شده، سه بانک رفاه، اقتصاد نوین و صادرات که سهام 5 درصدی از این باشگاه دارند، سهم خود در انتخاب هیات مدیره را به بانک شهر واگذار کردند تا به این ترتیب بانک شهر 3 عضو و بانک‌های تجارت و ملت نیز هر کدام یک عضو در هیات مدیره 5 نفره پیش‌روی سرخپوشان داشته باشند.

پروسه انتقال سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌های مذکور امروز نهایی شد. طبق اعلام مدیرعامل بانک شهر هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل جاری به کارشان ادامه می‌دهند. بدین ترتیب تغییرات به پایان فصل موکول شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • محرک جدید بورس
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار