Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@04:26:59 GMT

اظهارات زیدان پیش از دیدار لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۵۰۵۴

اظهارات زیدان پیش از دیدار لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی

به گزارش خبرگزاری فارس، زین الدین زیدان در نشست خبری بازی فرداشب رئال مادرید و چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: بازی سختی فردا خواهیم داشت. چلسی تیمی است که هم در دفاع و هم در حمله عملکرد خوبی دارد. ما باید هوشیار باشیم،‌باید خوب دفاع کنیم و زمان مناسب موقعیت روی دروازه حریف ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نیاز داریم تا بهترین نمایش رئال مادرید را به اجرا گذاریم تا چلسی ضربه بخورد.

وی درباره حمایت از فلورنتینو پرس اظهار داشت: به شما پاسخ نمی‌دهد، رئیس می‌داند در ذهن من چه می‌گذرد. الان زمانی نیست که در خصوص ماجراهای گذشته صحبت کنیم. الان فقط و فقط به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فکر خواهیم کرد.

سرمربی رئال مادرید تصریح کرد: بین لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا هیچ فرقی برای ما نیست. ما در هر 2 رقابت شانس قهرمانی داریم و می‌دانیم چقدر گرفتن جام در هر 2 رقابت سخت است. ماه‌های زیادی از رقابت گذشته و حالا باید تا انتهای تلاش کنیم و به سختی کار نیاندیشیم. هیچ چیزی غیرممکن نیست و هم تفکر به ما این روحیه را می‌دهد که از تلاش دست برنداریم.

زیدان در خصوص تجربه پایین بازیکنان چلسی اظهار داشت: من اینگونه فکر نمی‌کنم زیرا چلسی کارش را در لیگ قهرمانان اروپا به خوبی انجام داده و به نظرم سزاوار این بوده که به نیمه نهایی برسد.

سرمربی رئال مادرید تایید کرد که تونی کروس در بازی فردا حاضر است ولی مندی غایب خواهد بود.

زیدان درباره ازارد و بازی مقابل تیم سابق خود اظهار داشت:  هیچ شکی به او ندارم. مهمترین چیز این است که اکنون آماده است و خوشحالیم که او می‌ تواند به ما کمک کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئال مادرید زین الدین زیدان چلسی لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا

شاگردان آنچلوتی با وجود تساوی های پیاپی به پیشروی در لیگ قهرمانان اروپا ادامه می دهند.

دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

به نقل از اوپتا؛ رئال مادرید در ۱۱ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست بوده است. (۷ برد و ۴ تساوی) چنین روندی برای آنها از سال ۲۰۱۷ در لیگ قهرمانان اروپا بی سابقه است. همچنین برای اولین بار در تاریخ جام باشگاه های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا است که این باشگاه اسپانیایی  ۴ بازی پیاپی را با نتیجه تساوی به پایان می رساند. 

گفتنی است رئال مادرید در ۱۸ بار از ۱۹ موردی که در دور رفت مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا در بازی خارج از خانه بدون شکست بوده در نهایت موفق به صعود شده است. آنها فقط در فصل ۲۰۱۸/۱۹ با وجود برتری ۲-۱ در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در زمین آژاکس، با نتیجه ۴-۱ در بازی برگشت شکست خوردند و حذف شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 به روایت کارتون / فیلم
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا
  • فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!