Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سردار محمد کاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت : صبح امروز گزارش سرقت یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ سفید رنگ در بلوار شهید فکوری به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که در این سرقت کودکی خردسال در داخل خودرو بوده و موضوع از حساسیت برخوردار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: مالک خودرو به داروخانه شبانه روزی مراجعه کرده و در این لحظه سارق، خودرو را همراه با کودک به سرقت برده بود و با توجه به حساسیت موضوع، طرح عملیات ضربتی در دستور کار مرکز فرماندهی و کنترل پلیس، پلیس آگاهی، پلیس امنیت عمومی، فتا و فرماندهی انتظامی مشهد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی  ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتی گسترده و ردزنی‌های علمی تمامی محور‌های خروجی شهر مشهد تحت کنترل دقیق قرار گرفت.

سردار تقوی بیان کرد: سارق خیابانی از ترس پلیس، کودک سه ساله را در مسیر مشهد -نیشابور کنار تپه‌ای رها کرده بود و پس از طی مسافتی خودرو را نیز کنار جاده رها و متواری شده بود.

او تصریح کرد: خوشبختانه با اقدام به موقع، سرعت عمل و هماهنگی پلیس‌های تخصصی استان و فرماندهی انتظامی مشهد، این کودک سالم و سلامت به آغوش خانواده بازگشت و خودروی مسروقه نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تأکید کرد: پلیس با توجه به سرنخ‌های به دست آمده عملیات دستگیری متهم فراری را در دستور کار خود قرار داده است.

 

انتهای پیام//م.م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی خراسان رضوی سرقت خودرو کودک ربایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک قاضی در شمال غربی پاکستان ربوده شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عرب نیوز، یک مقام پلیس پاکستان اعلام کرد که افراد مسلح ناشناس امروز شنبه یک قاضی دادگاه منطقه ای در ایالت خیبرپختونخواه (KP) واقع در شمال غربی این کشور را ربودند.

بر اساس اعلام این رسانه، حادثه زمانی رخ داد که این قاضی پاکستانی از زادگاهش «تانک» (Tank) به سمت منطقه جنوبی «دره اسماعیل خان» (Dera Ismail Khan) در حال حرکت بود.

محمد ابراهیم از سخنگویان پلیس پاکستان در این ارتباط گفت: «شکیرالله مروت» (Shakirullah Marwat) قاضی منطقه ای در وزیرستان جنوبی، در نزدیکی «باگوال» ربوده شد. آدم ربایان راننده وی را آزاد کردند، اما قاضی را با خود بردند.

پلیس پاکستان اعلام کرد که اطلاعاتی از ماهیت آدم ربایان در اختیار ندارد.

تا کنون هیچ فرد یا گروهی مسوولیت ربایش این قاضی در شمال غرب پاکستان را برعهده نگرفته است.

همچنین سروزیر ایالت خیبرپختونخواه پاکستان ربودن قاضی این ایالت را محکوم و به نهادهای امنیتی دستور داد تا برای یافتن این قاضی اقدام فوری به عمل آورند.

کد خبر 6090400

دیگر خبرها

  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • یک قاضی در شمال غربی پاکستان ربوده شد
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس