Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-09@02:21:43 GMT

محکومیت ۶ نفر از برگزارکنندگان مراسم ختم در اسدآباد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۵۳۱۸

محکومیت ۶ نفر از برگزارکنندگان مراسم ختم در اسدآباد

ایسنا/همدان دادستان اسدآباد گفت: شش نفر از افرادی که اقدام به برگزاری مراسم دفن و ختم در شهرستان کرده بودند، به جریمه تهیه ۳۰۰۰ ماسک استاندارد براساس نظر دانشکده علوم پزشکی برای بیماران کرونایی و کادردرمان محکوم شدند.

محمد شیرزادی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه تخطی از مصوبات ستاد کرونا موجبات اعمال جریمه یا اعلام جرم خواهد بود، اظهار کرد: تاکنون در این رابطه برای ۹ نفر کیفرخواست صادر و برای تعیین مجازات به دادگاه ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با برگزار کنندگان مراسم های تجمعی ختم و عروسی برخورد می شود، خاطرنشان کرد: تاکنون در شرایط محدودیت ها هیچ گونه مراسم تجمعی ختم و عروسی مبنی بر مراسم های زیرزمینی در شهرستان اسدآباد نداشته ایم و معمولاً به صورت علنی بوده که نسبت به این موارد اعلام جرم شده است.

شیرزادی افزود: در حال حاضر ۱۵ فقره پرونده در دست رسیدگی قرار دارد که از جمله این پرونده ها می توان به پرونده علیه داماد، پدر داماد و پدر عروس اشاره کرد که قبل از ماه رمضان اقدام به برگزاری عروسی کرده بودند.

وی با بیان اینکه پرونده این افراد به زودی به دادگاه ارسال خواهد شد، تصریح کرد: به زودی در رابطه با تعداد دیگری از پرونده ها نیز حکم لازم صادر می شود که با صادر شدن حکم این پرونده ها به طور قطع این موارد از طریق رسانه ها اطلاع خواهیم داد.

دادستان اسدآباد همچنین با تأکید بر اینکه با افرادی که تست کرونای آنها مثبت بوده و قرنطینه خانگی را نقض می کنند و بدون ضرورت در جامعه حضور می یابند، برخورد می شود، گفت: در حال حاضر علیه دو نفر که دانشکده علوم پزشکی اعلام کرده بود، در همین راستا پرونده تشکیل شده که باید پس از اتمام دوره درمان و بیماری خود به دادسرا مراجعه کنند.

شیرزادی در ادامه با اشاره به اینکه با توجه به شیوع کرونا خواستاریم از هر گونه تجمعات جلوگیری و پرهیز  شود، یادآور شد: در این راستا دستگاه قضای شهرستان در رابطه با حفظ سلامت مردم تجمعات را برنمی تابد و با کسی مماشات نداشته و برخورد قاطع خواهد کرد.

وی با بیان اینکه متأسفانه با شرایط موجود این بیماری برای توجه به حقوق شهروندی و سلامت مردم چاره ای جزء برخورد با متخلفان نیست، گفت: این بیماری در گوشه گوشه زندگی مردم رخنه کرده و برای مهار افسارگسیخته آن باید نسبت به پیشگیری و توجه به موارد پروتکل و دستورالعمل های بهداشتی در راستای سلامت مردم و جامعه توسط تک تک جامعه اهمیت بسیار ویژه ای داده شود و مردم همچنان نسبت به تداوم رعایت پروتکل بهداشتی و محدودیت های کرونایی و پرهیز از تجمعات مشارکت داشته باشند.پ

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها دادستان همه باهم علیه کرونا محدودیت کرونایی ماسك کروناویروس مراسم عروسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکرکاظم صدیقی به دولت درباره برخورد با مردم!

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

 

تذکرکاظم صدیقی به دولت درباره برخورد با مردم!

بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال کشف شد
صدایی که دستور یک جنایت را صادر کرد!


بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد


زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد


ماجرای دستمزد نجومی سعید آقاخانی در نون‌خ


دستگیری باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها


قیمت جدید مدل‌های مختلف پیکان اعلام شد


پیش‌بینی هوای ۳۰ روز آینده با هوش مصنوعی!


افشای جزئیات تازه از ماجرای گم شدن یسنای 4 ساله
ماجرای یک قتل هولناک به‌خاطر سحر و جادو


دردسر تازه برای ایرانی‌ها با آپدیت جدید ویندوز!


بیقراری ها برای«سبحان» ۱۵ روزه شد!


ماجرای خنده سه دختر در هواپیمای حامل ضرغامی
ممنوعیت تماشای سریال «حشاشین» موجه نیست


این چهره زیباترین زن دنیاست


تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال «افعی تهران»


شایعه جدیدی که درباره ریحانه پارسا منتشر شد


این شغل در ایران حقوق 40 میلیونی دارد!

 

دیگر خبرها

  • محکومیت ۱۰ میلیاردی متهم پرونده داروی قاچاق
  • از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای محکومیت جنایات صهیونیست‌ها استفاده می‌کنیم
  • معاون حقوقی رئیس جمهور اعلام کرد؛ استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای محکومیت جنایات اسرائیل
  • استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای محکومیت جنایات اسرائیل
  • محکومیت یک فروشگاه لبنیاتی در کرمانشاه به‌علت گران‌فروشی
  • تذکرکاظم صدیقی به دولت درباره برخورد با مردم!
  • ببینید | تذکر کاظم صدیقی به دولت درباره برخورد با مردم!
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند