Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان از خرید پنج دستگاه تجهیزات پزشکی جدید برای خدمات‌رسانی در بیمارستان‌های این مجموعه خبر داد.

هوشان شریعتی امروز دو شنبه 6 اردیبهشت ماه در گفت و گو با خبرنگار برنا از آبادان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: یک دستگاه سونوگرافی برای خدمات‌رسانی در بیمارستان حضرت زینب(س) اروندکنار خریداری شد تا عزیزان این شهر برای پیگیری درمان در این بخش، نیاز به مراجعه به شهرهای دیگر را نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین از خرید چهار دستگاه ویدئو لارنگوسکوپ برای فعال شدن در بیمارستان‌های شهید معرفی‌زاده شادگان، شهید بهشتی و آیت‌اله طالقانی آبادان و ولیعصر(عج) خرمشهر خبر داد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان ارزش ریالی مجموع این تجهیزات پزشکی جدید را 13 میلیارد ریال برشمرد.

لازم به ذکر است که محدوده فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل جنوب غرب خوزستان(آبادان، خرمشهر و شادگان) می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی دستگاه سونوگرافی دانشکده علوم پزشکی آبادان بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان بیمارستان حضرت زینب س اروندکنار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۵۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر یاسر جلیلی به خبرنگار ما گفت: یک دستگاه رادیولوژی سیار به مبلغ یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان، یک دستگاه کوتر اتاق عمل به مبلغ ۱۲۴ میلیون تومان، یک دستگاه مانیتور سانترال بخش در شرف افتتاح استروک به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و همچنین ۴ دستگاه ساکشن پرتابل و ۲ دستگاه الکتروشوک قلبی به ارزش تقریبی ۵۲۵ میلیون تومان برای تجهیز بیمارستان ۲۲ بهمن خریداری شده است.

وی افزود: علاوه بر مسجدسلیمان با توجه به حجم مراجعه بیماران شهر‌های همجوار به این بیمارستان خرید این تجهیزات خدمات رسانی را نیز شتاب می‌بخشد.

دکتر جلیلی در پایان از همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنین مسئولان وزارت بهداشت جهت همکاری در خرید این تجهیزات تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان