Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، جانعلی، مدیرکل ورزش و جوانان البرز با اشاره به وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا در استان البرز، گفت: متاسفانه این بیماری روند صعودی در بسیاری از استان های کشور به ویژه البرز را طی می کند که این مسئله اهمیت رعایت دستور العمل ها و اجرای محدودیت‌های لازم را بیشتر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان البرز افزود: در چنین وضعیتی حفظ سلامت جامعه و شهروندان به ویژه ورزشکاران ، در اولویت تمام برنامه های اداره کل ورزش و جوانان البرز و در این راه به هیچ وجه مماشات و کوتاهی نخواهیم کرد.

جانعلی گفت: به اطلاع همگان می رسانیم که اماکن ورزشی دولتی در صورت عدم رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا و باز بودن، فسخ قرارداد خواهند شد.

او با بیان این که  تعطیلی باشگاههای ورزشی در وضعیت قرمز کرونا الزامی است افزود: همچنین باشگاه های ورزشی خصوصی نیز در صورت تخلف و باز بودن، قبل از اخطار پلمب می شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز گفت:  از تمام اماکن ورزشی دولتی و باشگاه های خصوصی می خواهیم که به هیچ عنوان در چنین شرایطی سهل انگاری نداشته و نسبت به تعطیلی و اجرای کامل مصوبات ستاد مقابله با کرونا اقدام کنند، چرا که با متخلفین برخورد جدی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اماکن ورزشی محدودیت های کرونایی ورزش و جوانان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۵۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتیاط کنید؛ جاده کرج-چالوس بارانی است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز ضمن تشریح وضعیت ترافیکی راه‌های استان، از بارندگی در جاده کرج-چالوس و لغزندگی جاده خبر داد.

علی زندی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز اظهار کرد: بارندگی در جاده کرج-چالوس موجب لغزندگی این محور شده است که توصیه می‌شود رانندگان حین تردد احتیاط داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز اضافه کرد: همچنین باتوجه به وضعیت آب و هوایی از توقف در محورهایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد پرهیز کنند.

زندی‌فر بیان کرد: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری کنند.

وی در پایان تاکید کرد: رانندگان حین سفر جوانب احتیاطی را رعایت کنند تا به واسطه شرایط جوی دچار حادثه نشوند.

کد خبر 750324

دیگر خبرها

  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • درخواست نام‌گذاری یکی از اماکن ورزشی به نام «مسعود اسکویی»
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد
  • اخطار جدی و دستور وزیر به تاج درباره زنان تماشاگر
  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • احتیاط کنید؛ جاده کرج-چالوس بارانی است
  • پلمب یک مشاور املاک به دلیل نداشتن پروانه کسب
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • تعطیلی اماکن تاریخی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)