Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@08:23:58 GMT

قتل مرد ساوجی وسط خیابان / بازداشت قاتل و همدستانش

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۵۵۱۵

قتل مرد ساوجی وسط خیابان / بازداشت قاتل و همدستانش

قاتل مرد ساوجی و 4 همدستش پس از مدت ها در مخفیگاه شان به دام افتادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری عاملان قتل مردی ساوجی که در آذرماه سال گذشته با ضرب گلوله در یکی از خیابان های این شهر به قتل رسیده بود، خبر داد.

به گزارش رکنا، علی اکبر عیسی آبادی ظهر امروز اظهار کرد: در روزهای پایانی آذرماه سال گذشته،‌ مردی 45 ساوجی، در حال که با یک دستگاه موتورسیکلت از مسیر محل کار به سمت منزل در حال تردد بود، با تیراندازی از سوی افرادی ناشناس به قتل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قتل در ساوه / بازداشت قاتل و پایان زندگی مخفیانه

وی افزود: بلافاصله بررسی تخصصی موضوع از سوی تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان آغاز شد و تحقیقات گسترده ای از دوستان و نزدیکان این فرد برای کشف معمای قتل انجام پذیرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده و در انجام تحقیقاتی تخصصی و همچنین با بهره گیری از روش هایی نوین علمی از سوی کارآگاهان پلیس، سرنخ هایی از دست داشتن اعضای یک خانواده که از مدت ها قبل با مقتول اختلاف داشت،‌ در این قتل به دست آمد.

عیسی آبادی افزود: سرانجام با تکمیل تحقیقات پلیس، دو نفر از عاملان اصلی قتل شناسایی و در هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از محله های شهرستان ساوه دستگیر شدند.

وی اضافه کرد:‌ با توجه به بازجویی های تخصصی انجام شده از دو فرد دستگیر شده، تعداد چهار نفر دیگر نیز که در طرح ریزی و اجرای نقشه این قتل مشارکت داشتند، نیز طی عملیات هایی جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت:‌ این افراد در تحقیقات تخصصی پلیس به قتل مقتول به دلیل اختلافات قبلی اعتراف کردند که در این خصوص پرونده ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قاتل قتل تیراندازی معمای قتل اخبار حوادث قتل دستگیر ساوه معمای قتل سهام عدالت قیمت خودرو کرونا بازیگر سینما و تلویزیون فیلم عکس ایران کرونا قتل تعرض جنسی بازیگر زن ایرانی ازدواج پسر شهرستان ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۵۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم

 

نوزدهمین دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم برگزار شد.

رئیس اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان گفت: در این آزمون ۲۳۷ شرکت کننده در دو بخش خواهران و برادران در دو حوزه اراک و ساوه با هم به رقابت پرداختند.

حجت الاسلام شریفی با بیان اینکه ۱۸۲ نفز از داوطلبان در حوزه اراک و ۵۵ نفر در حوزه ساوه است، افزود: شرکت کنندگان پس از کسب نمره قبولی درآزمون کتبی به مرحله شفاهی حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و ۳۰ جزء راه خواهند یافت.

او گفت: حضور بانوان را پیشتاز در حفظ قرآن قرآن دانست و گفت: حضور بانوان در این دوره چشمگیر است. 

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • بازداشت ۲۱۰ نفر در اعتراضات «روز کارگر» در ترکیه
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • تجلیل ساوجی‌ها از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • بزرگترین سرکوب/گزارش«CNN»ازآمار بازداشت دانشجویان درکمتر از۱۵روز!
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل