Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجری طرح شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی رودخانه‌های مرزی کشور گفت: با تامین اعتباری که در سالجاری دریافت خواهد شد، پروژه‌های شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی در شمالغرب به پایان خواهد رسید.

 محمدجواد صالحی نژاد در نشستی با رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، در ارتباط با پروژه‌های نیمه کاره و راکد مربوط به این استان گفت: با قراردادهایی که با پیمانکاران بسته شده است، فرصتی مناسب برای بهره بردارانی به وجود آمده که با مشارکت در این پروژه‌ها و استفاده از علم روز در کشاورزی نوین به بهره مندی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ارتباط با تحویل پروژه‌ها گفت: باید در یک چارچوب مشخص و معین فرآیندها تعریف شوند و مشکلی در اجرای فرآیندها وجود نداشته باشد.

وی افزود: ما به عنوان مجری طرح با پیمانکاران تعهد و قرارداد مشخصی تعیین کرده‌ایم و بر اساس همین قرارداد اگر تأمین اعتبار صورت بگیرد در مدت ۲ تا سه ماه امکان تحویل موقت وجود خواهد داشت.

صالحی نژاد اعلام کرد: حدود یکهزار و ۳۵۰ هکتار تحویل شده و به مرحله بهره برداری رسیده است و ۸۰۰ هکتار در حال تحویل است.

وی تاکید کرد: بعد از اجرای تعهدات دو طرفه بین مجری طرح شبکه‌های فرعی آبیاری و پیمانکاران امکان واگذاری بقیه اراضی نیز وجود خواهد داشت و قبل از آن به دلیل نواقص و عدم تأمین منابع و بسته نشدن پرونده قرارداد امکان واگذاری وجود نخواهد داشت.

صالحی نژاد در ارتباط با واگذاری در شرایط فعلی گفت: مشکل راکد ماندن پروژه در حال حاضر نبود منابع مالی در اجرای بقیه پروژه است و با تأمین منابع می‌توان در سه ماه پروژه را تکمیل کرد.

برچسب ها: مجری طرح ، آبیاری ، زهکشی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000O9l

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مجری طرح آبیاری زهکشی شبکه های فرعی آبیاری مجری طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۵۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار عتباتی با اشاره به مشکلات مرتبط با پرونده‌های قضایی گفت:همکاری‌ها و هماهنگی‌ها در خصوص برخی پرونده‌های قضایی موثر در حصول نتایج بهتر خواهد بود.
رئیس کل دادگستری استان همچنین کمک به حل مشکل یکی از واحد‌های تولیدی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با حل مشکلات این واحد تولیدی اشتغالزایی چشم گیری بالغ بر ۱۰۰۰نفر در استان اتفاق می‌افتد که نیازمند همراهی و همکاری موثر دو مجموعه می‌باشد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی پورشادلو دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور که اخیرا به این سمت منصوب شده است نیز به همکاری‌های دوجانبه تاکید و باز شدن گره از مشکلات مردم خصوصا پرونده‌های کثیرالشاکی را یکی از امور مهم ارزیابی کرد و همکاری‌های دوجانبه را در این خصوص کارگشا و نتیجه بخش عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • ساخت ۱۷ بوستان جدید در شهر قم
  • وزیر دفاع پاکستان: هیچ مانعی نباید روند تکمیل پروژه خط لوله گاز ایران و پاکستان را متوقف کند
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!
  • ادامه آبیاری نخلستان‌های آبپخش تا برداشت محصول
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • خوش‌بینی پاکستان درباره تکمیل خط‌ لوله گاز با ایران به‌رغم هشدار آمریکا
  • مشکلات کانال‌های آبیاری و زهکشی نخیلات آبپخش پیگیری می شود
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی