Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@19:10:41 GMT

حامد مومنی سرپرست دپارتمان راهبردی فدراسیون فوتبال شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۵۷۷۰

سرپرست دپارتمان راهبردی فدراسیون فوتبال از سوی قنبرزاده منصوب شد

با حکم منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، حامد مومنی به عنوان سرپرست دپارتمان راهبردی منصوب شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با حکم منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، حامد مومنی سرپرست دپارتمان راهبردی فدراسیون فوتبال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم قنبرزاده خطاب به مومنی آمده است:

با عنایت به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و به استناد بند 7 ماده 67 اساسنامه مصوب فدراسیون، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دپارتمان راهبردی منصوب می شوید. امید است با تلاش مستمر جنابعالی و دیگر همکاران، در راستای مسئولیت این دپارتمان، شاهد ارتقا بیش از پیش فدراسیون باشیم. موفقیت و بهروزی روز افزونتان را در انجام وظایف مهمی که بر عهده دارید از خداوند منان مسئلت می کنم.

گفتنی است، مومنی دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات است و مدرک مطالعات پیشرفته در زمینه مدیریت فوتبال از دانشگاه لوزان سوئیس و یوفا گرفته و دارای مدرک مدیریت و امور اجرایی فوتبال از فیفاست.

مومنی به زبان های انگلیسی و آلمانی تسلط دارد، در 4 دوره آموزشی دانشگاه های لیدز انگلستان و جورج تاون آمریکا در زمینه برگزاری رویدادهای بزرگ ورزشی، مدیریت استادیوم ها، روابط عمومی در ورزش و بازاریابی ورزشی شرکت کرده است. دوره معتبر ایمنی، امنیت و خدمات در رویدادهای ورزشی که توسط اتحادیه اروپا برگزار می شود از دیگر دوره هایی است که در سال 2020 موفق به گذراندن آن شد. 

مومنی در حال حاضر تنها ناظر ایرانی برگزاری مسابقات بین المللی فیفا در بخش آقایان بشمار می آید و از سال 2012 ناظر رسمی کنفدارسیون فوتبال آسیاست.

اخبار داغ 

دانلود فایل صوتی سخنان ظریف / چرا ظریف از دیشب جنجالی شد برترین های قرن با منصور رشیدی: 100 سال یک بار مثل قلیچ خانی می آید؛ استرالیایی ها به او لقب پرویز کبیر دادند! واکنش معنادار فراز کمالوند به شایعه جدایی اش از استقلال در سوگ حمید جاسمیان | نخستین کاپیتان سرخ ها به آخرین آرزویش نرسید! کورس لالیگا | ریش و قیچی دست بارسلونا، دست کم گرفتن سویا اشتباه است! گواردیولا: اریک گارسیا به بارسلونا خواهد رفت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیویور‎ک‌پست، پلیس واشنگتن دی‌سی اعلام کرد فردی که خودروی او به موانع امنیتی اطراف کاخ سفید برخورد کرده بود، کشته شده است.

براساس اعلام دپارتمان پلیس واشنگتن، واحدهای گشتی این دپارتمان دیشب در تقاطع خیابان‌ (پانزدهم و پنسیلوانیا) در نزدیکی کاخ سفید گزارش تصادف دریافت و پس از حضور در محل حادثه، جسد یک نفر را پیدا کردند.

هنوز جزئیات دیگری درباره این حادثه، علت یا انگیزه احتمالی آن مخابره نشده است.

کد خبر 6096862

دیگر خبرها

  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • جمیله علم‌الهدی عضویت در هیات جذب دانشکده علوم خانواده را نپذیرفت + جزئیات
  • علم الهدی پیشنهاد عضویت در شورای راهبردی دانشگاه تهران را رد کرد
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • همسر رئیسی پیشنهاد دانشکده علوم خانواده را نپذیرفت
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • بارش باران در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • تظاهرات دانشگاهی، مهم‌ترین عنصر تحلیل قدرت آمریکا
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد