Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلالی‌ها مدعی‌اند شکوری به صرف اینکه جزو کادر مدیریتی پرسپولیس محسوب می‌شود، نمی‌تواند برای سازمان لیگ یا فدراسیون فوتبال تعیین تکلیف کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نظر می‌رسد روند رویارویی کلامی استقلال و پرسپولیس در خلال برگزاری پیکارهای لیگ قهرمانان آسیا نیز همچنان ادامه دارد و دو طرف در این عرصه به هیچ عنوان تمایلی برای عقب‌نشینی از خود نشان نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم شکوری طی یک مصاحبه در هند مدعی شده اگر استقلال قبل از رویارویی با پرسپولیس، دیدار معوقه خود برابر صنعت نفت آبادان را برگزار نکند، پرسپولیس برای دربی پایتخت وارد زمین نخواهد شد ! این ادعا واکنش تند تعدادی از مسئولان و بازیکنان استقلال در عربستان را در پی داشت .

تعیین تکلیف

استقلالی‌ها مدعی‌اند شکوری به صرف اینکه جزو کادر مدیریتی پرسپولیس محسوب می‌شود، نمی‌تواند برای سازمان لیگ یا فدراسیون فوتبال تعیین تکلیف کند چون برنامه‌ریزی در آنجا صورت می‌گیرد نه در داخل باشگاه پرسپولیس !مقامات استقلال معتقدند قبل از دربی رفت نیز شرایط دو تیم اصلاً برابر نبود ولی استقلال با وجود این مسائل وارد میدان شد و مقابل پرسپولیس بازی کرد بنابراین حالا هم کسی نمی‌تواند استقلال را بابت جدال عقب‌افتاده مقابل صنعت نفت به صورت غیرقانونی تحت فشار بگذارد.


بازنده شدن

در رابطه با ادعاهای مطرح شده توسط ابراهیم شکوری، یکی از مدیران باشگاه استقلال که نمی‌خواست در این شرایط نامش درج شود، به خبر ورزشی گفت: واقعیت امر این است که اگر لازم باشد خود باشگاه استقلال طی یک بیانیه رسمی واکنش نشان می‌دهد یا اینکه آقای مددی به عنوان مدیرعامل صحبت می‌کند به همین خاطر نمی‌خواهم قبل از مدیرعامل در این رابطه حرف بزنم ولی اگر پرسپولیسی‌ها دوست ندارند در دربی بازی کنند و به برنامه اعلام شده توسط سازمان لیگ احترام بگذارند، طبق قانون باید سه بر صفر بازنده اعلام شوند. مگر همین داستان را سه سال قبل سر ماجرای سوپرجام برای استقلال پیاده نکردند؟

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال ابراهیم شکوری پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)

به گزارش ورزش سه، دو بازیکن جوان استقلال در هفته های پایانی لیگ هم از اثبات خود به کادرفنی این تیم خسته نشدند و همچنان با انگیزه‌های بالا در تمرینات این تیم شرکت می‌کنند تا شانس خود را در ادامه لیگ و همچنین برای فصل بعد با پیراهن آبی دنبال کنند.

امیرعلی صادقی بازیکن جوان استقلال که در دیدارهای دوستانه برای این تیم گلزنی کرد و در تمرینات هم حضور کامل داشته هنوز فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده و حتی برای دقایق کوتاه هم به زمین فرستاده نشده تا در کنار خالدآبادی تنها بازیکنی باشد که در زمین حضور پیدا نکرده است.

سامان تورانیان در بازی با نساجی 7 دقیقه و در بازی با پیکان در دقیقه 92 وارد زمین شد و فرصت حضور کمتر از ده دقیقه در تیم استقلال داشته است، البته حضور حردانی، یامگا و فخرالدینی در بازی نکردن این بازیکن جوان بی‌تاثیر نبوده است.

تورانیان و صادقی در تمرین دیروز استقلال کنار دیگر بازیکنان به وزنه زدن پرداختند و آماده دیدار با تراکتور شدند.

دیگر خبرها

  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست