Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در بخش اول فیلم «اقتصاد مقاومتی در آمریکا» به اقتصاد این کشور از ابتدای مهاجرت به این سرزمین تا زمان انقلاب آمریکا و سلطه بریتانیا بر اقتصاد این کشور و همچنین وضع قوانین محدودکننده برای استثمار مردم آمریکا پرداختیم.

در بخش دوم، روایتی از مقاومت مردم آمریکا و حمایت آنها از تولیدات داخلی که در نهایت منجر به استقلال آنها از بریتانیا شد، ارائه گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش سوم به بررسی نظریه تجارت آزاد و تقابل آن با حمایت از تولید داخلی می‌پردازیم.

کد خبر 5198363

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا اقتصاد مقاومتی ویروس کرونا قیمت دلار شاخص کل بورس قیمت نفت بازار سرمایه قیمت طلا بورس تهران وزارت جهاد کشاورزی نرخ خرید تضمینی گندم بازار سهام قیمت سکه بهار آزادی پروازهای خارجی هندوستان سازمان هواپیمایی کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۵۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۲ کارگر و کارفرمای نمونه در منطقه ازاد چابهار تجلیل شدند

 مدیرعامل منطقه آزاد چابهار در مراسم روز کار و کارگر چابهار اظهار داشت: کارگران به عنوان ستون فقرات اقتصاد و تولید هستند و اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ سازمان منطقه آزاد چابهار، ضمن نکوداشت به پاس قدردانی از خدمات ارزنده و بی دریغ کارگران نجیب، متعهد و پرتلاش این روز مبارک را خدمت شما تبریک عرض می‌کنم.

حمیرا ریگی گفت: بر کسی پوشیده نیست که کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و عرصه تولید جامعه مشغول به فعالیت هستند و نقش بسیار بی بدیلی را در اقتصاد کشور دارند و قطعاً بخش عظیمی از دستاوردهای اقتصادی و صنعتی کشور هم مرهون تلاش های مجاهدانه و شبانه روزی این انسان های شریف، یعنی شما کارگران بزرگوار هستید.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزادچابهار افزود: از این رو رقع موانع تولید و زمینه جهش تولید با مشارکت مردم با دستان مبارک و دانش شما کارگران خلاق و نوآور محقق می‌شود.

وی گفت: روز جهانی کار و کارگر برای همگان تداعی گر تلاش و همت ارزشمند انسان های سخت کوش در عرصه تولید است و این هفته به عنوان هفته کار و کارگر، فرصتی مناسب برای تبیین نقش ارزنده کارگران عزیز در تولید و اقتصاد، توجه به جایگاه منحصر به فرد سرمایه های انسانی در بنگاه های اقتصادی و ارج نهادن به مقام شامخ کارگران و کارفرمایان است.

ریگی بیان کرد: در دوره نوین مدیریتی نوین سازمان منطقه آزاد چابهار با رویکردی توسعه محور و همچنین با رهیافتی لجستیکی از سرزمین اقتصادی منطقه آزاد چابهار در روز جهانی کارگر فرصت را مغتنم شمرده و به افق های جدید می اندیشیم و می خواهیم به کمک شما عزیزان در مسیر جهانی شدن حرکت کنیم که نقش کارگران متعهد، خلاق و فناور در تولید بویژه در حوزه صنعت دانش بنیان بی دیل است و نه تنها به آن ایمان داریم بلکه با پشتوانه آن در این مسیر قدم گذاشتیم و بر این باور هستیم که امنیت اقتصادی هر کشور هم به دست کارگران آن کشور است.

وی تصریح کرد: با توجه با اهمیت و جایگاه کار و کارگر در اسلام امروزه شاهد هستیم که کشورهای توسعه یافته غیر مسلمان توانسته‌اند بر اساس عمل و اقدام در راستای احکام اسلامی و موازین دین اسلام گام هایی را در جهت شکوفایی تولید و رونق اقتصادی خود بردارند و از قوانین مبین اسلام برای رشد اقتصاد کشورهای خود بهره ببرند.

رئیس هیأت مدیره سازمان منطقه آزادچابهار گفت: رشد و شکوفایی بر اساس تعهد، سخت‌کوشی و نظم کارگر است و نباید از این غافل باشیم که امنیت شغلی آن حداقل خواسته ای است که کارگران عزیز به آن نیاز دارند و مورد انتظار ما از کارفرمایان بزرگوار است.

وی افزود: بدیهی است که در جنگ اقتصادی امروز کشورهای دشمن با جمهوری اسلامی ایران، تنها می توان با اتکا بر تولید داخلی از آن سربلند عبور کرد و جامعه کارگری در تحقق این امر می تواند نقش موثری داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • واکاوی تخصیص «۲ و نیم میلیارد دلار ارز برای مونتاژ ۲۵۰ هزار خودروی چینی» به جای تولید ۷۰۰ هزار خودرو در داخل!
  • ۱۶۲ کارگر و کارفرمای نمونه در منطقه ازاد چابهار تجلیل شدند
  • کمربند انسانی معترضان آمریکایی برای دفاع از غزه/«ما آزاد نیستیم!»
  • کمربند انسانی معترضان آمریکایی برای غزه/ «ما آزاد نیستیم!»
  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • تقویت بنیه تولید داخلی کشور لازمه توسعه اقتصادی است
  • مردم در مقابل سرمایه گذاری در بخش تولید باید مطمئن باشند سود تضمینی دریافت می کنند
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "