Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@12:02:51 GMT

انگیزه بالای عباس‌زاده برای تکرار بزرگ (عکس)

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۵۹۷۵

مهاجم تراکتور امیدوار است که بتواند در بازی امشب تیمش به مانند بازی رفت نمایش خوبی مقابل نماینده ازبکستان داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور ایران در پنجمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 امشب در دیداری بسیار حساس به مصاف پاختاکور خواهد رفت. این تیم در حال حاضر با 6 امتیاز از 4 بازی در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارد و برای صعود از گروه خود نیاز به پیروزی در بازی امشب دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازی رفت دو تیم با تساوی سه بر سه همراه بود؛ دیداری که محمد عباس زاده دو بار در آن گلزنی کرد. او یک بار بعد از گل اشکان دژاگه، دروازه حریف را باز کرد تا بازی دو بر صفر شود. در ادامه اما ورق برگشت و پاختاکور سه گل زد؛ در حالی که می رفت بازی با شکستی تلخ برای تراکتور به پایان برسد، عباس زاده یک بار دیگر خوش درخشید و با گرفتن و گل کردن یک پنالتی نجات بخش، تراکتور را شکست نجات داد.

 

 

 

 

بعد از این نمایش درخشان، تراکتوری ها حساب ویژه ای روی عباس زاده که در لیگ برتر هم گل های حساسی به ثمر رسانده بود باز کردند اما این بازیکن طی سه بازی اخیر موفق به گلزنی نشده است. حال بعد از سه بازی و رویارویی دوباره با پاختاکور، این مهاجم امیداور است که بتواند یک بار دیگر خوش درخشیده و با گلزنی خود تراکتور را به بردی حساس و سرنوشت ساز برساند.

تراکتور محمد عباس زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور محمد عباس زاده عباس زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای ثبات؛ محمد صلاح و ثبت یک رکورد بزرگ در لیگ برتر

با وجود از دست دادن موقعیت‌های گلزنی، محمد صلاح همچنان آمارهای مهمی را به ثبت می‌رساند.

طرفداری | لیورپول در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 4-2 مقابل تاتنهام به پیروزی دست یافت. 

محمد صلاح با عملکرد بسیار خوبی که مقابل اسپرز به نمایش گذاشت، شمار گل و پاس‌ گل‌های خود را در لیگ برتر دو رقمی کرد. به نقل از اسکواکا، ستاره مصری لیورپول اولین بازیکن تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود که طی 3 فصل متوالی در گلزنی و ارسال پاس گل، حداقل عدد 10 را به ثبت می‌رساند. صلاح همچنین پس از وین رونی، دومین بازیکنی است که طی 5 فصل متفاوت به این مهم دست می‌یابد. فرعون از بدو ورود به لیورپول، به جز فصل 20-2019، طی تمامی فصل‌ها در مجموع رقابت‌ها 25+ گل به ثمر رسانده است. او در فصل 24-2023، 18 گل و 10 پاس گل برای یورگن کلوپ به ارمغان آورده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • گل ستاره لیورپول آنفیلد را منفجر کرد (عکس)
  • آقای ثبات؛ محمد صلاح و ثبت یک رکورد بزرگ در لیگ برتر
  • تارتار سپاهان و تراکتور را تهدید کرد
  • بارش باران از امشب در لرستان
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • تکرار داستان جشن قهرمانی تراکتور در لیگ هلند + فیلم
  • (عکس) کنایه آتشین محمد عباس‌زاده به پیرمرد جنجالی اصفهانی
  • با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور