Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@10:09:10 GMT

ملی‌پوشان وزنه‌برداری به ایران بازگشتند

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۶۰۷۰

اعضای تیم ملی وزنه برداری زنان و مردان ایران که عنوان چهارم مسابقات قهرمانی آسیا را از آن خود کرده بودند بعد ظهر امروز(دوشنبه) وارد تهران شدند. ناطقان: مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا از ۲۸ فروردین‌ماه در شهر تاشکند ازبکستان آغاز و پنجم اردیبهشت ماه پایان یافت. این رقابت‌ها در تقویم فدراسیون جهانی این رشته گزینشی المپیک توکیو با سطح طلایی تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این دوره از مسابقات وزنه برداران ایرانی هفت مدال طلا، چهار نقره و سه برنز کسب کردند.

علی داودی سه طلا، سید رسول معتمدی ۲ طلا، کیانوش رستمی و رضا دهدار هر کدام یک مدال طلا کسب کردند.  

کیانوش رستمی همچنین ۲ نقره را در دسته ۸۹ کیلوگرم کسب کرد. در دسته ۹۶ سهراب مرادی ۲ مدال نقره یک برنز به دست آورد.

کیا قدمی در دسته ۱۰۹ کیلوگرم و میرمصطفی جوادی در دسته ۷۳ کیلوگرم مدال برنر به گردن آویختند.

همچنین تیم وزنه برداری زنان متشکل از پوپک بسامی، فروغ یونسی، الناز باجلان، الهام حسینی و فاطمه یونسی به این مسابقات اعزام شدند که حسینی با قرار گرفتن در جایگاه پنجم بهترین عنوان را به دست آورد.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری مردان محمد حسین برخواه و مربی این تیم علی جباری بود. تیم ملی زنان نیز زیر نظر مریم منظمی فعالیت داشتند. اکبر خورشیدی‌فر نیز مشاور فنی زنان در مسابقات قهرمانی آسیا بود

تیم وزنه برداری ایران با کسب ۶۰۰ امتیاز در رده چهارم برترین تیم‌ها قرار گرفت. ملی پوشان بعد از توقف در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد راهی تهران خواهند شد. منبع: مشرق برچسب ها: ملی پوشان ، وزنه برداری ، ایران ، بازگشت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ملی پوشان وزنه برداری ایران بازگشت وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۶۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان آذربایجان‌غربی با شرکت ۵۹ بوکسور در ۱۴ وزن به میزبانی بوکان برگزار شد.

در این مسابقات تیم میاندوآب با کسب ۱۶ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های بوکان و مهاباد به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

نفرات برتر تیم میاندوآب به ترتیب ابوالفضل قاسمی مدال طلا، مبین اطهر مدال طلا، امیررضا محمد پور مدال نقره و برهان خدادادی مدال برنز بوده و مربیگری تیم نیز برعهده اسکندر عبدی و فرشاد عبدلی و سرپرست تیم بهمن عزیزی بود.

همچنین پس از اتمام مسابقات طی مراسمی از مدال‌آوران شهرستان میاندوآب توسط رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان
  • شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • جانشین بولت: هنوز توانایی من را ندیده‌اید
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)