Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایان رافت با بیان اینکه عملکرد درخشان این تیم باعث ایجاد ترس در دل حریفان شده است، گفت: تنوع تاکتیکی تیم باعث شده تا آنالیز تیم برای رقبا سخت و تیم موفق ظاهر شود.

پایان رافت صحبت هایی را در مورد پرسپولیس عنوان کرد

به گزارش طرفداری و به نقل از ایرنا، تیم پرسپولیس در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا نیز موفق شد با نتیجه چهار گل گوا هند را شکست دهد تا با کسب حداکثر امتیازات در چهار مسابقه صدرنشین گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد عملکرد پرسپولیس برابر گوا هند، شانس موفقیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

بازی با گوا چطور بود؟

بازی خیلی خوب و با نشاطی را از پرسپولیس شاهد بودیم و پرسپولیس با برد در این بازی ثابت کرد که موفقیت‌های اخیرش اتفاقی نبوده است.

رسانه‌های هند به این موضوع اشاره کردند که تغییرات در ترکیب این تیم نسبت به دیدارهای گذشته عامل اصلی این شکست سنگین بود؟

فکر نمی‌کنم اینگونه باشد چرا که اگر آنها ۸ تغییر داشتند پرسپولیس هم ۵ تغییر در ترکیب اصلی داشت و خیلی زود دیگر بازیکنان اصلی هم تغییر کردند. این نشان از کیفیت تیم است که بازیکنانش از نظر کیفیت تفاوت چندانی با هم ندارند.

صعود تیم به مرحله بعد هم تقریبا قطعی است.

پرسپولیس با این برتری نشان داد که یکی از بهترین تیم‌های آسیا است و مستحق جایگاه کنونی است. این تیم در آسیا مدعی اصلی است.

دلایل اصلی موفقیت پرسپولیس از دید شما چیست؟

به نظر من یکی از اصلی ترین دلایل این موفقیت تنوع تاکتیکی پرسپولیس است. بازیکنان پرسپولیس پتانسیل این را دارند که هر کدام در چند پست بازی کنند و همین موضوع موجب شده تا تیم با تاکتیک‌های مختلف بازی کند و آنالیز آن برای رقیبان سخت شود.

خط حمله پرسپولیس را در این مسابقات چطور دیدید؟

تیم نه تنها در خط حمله بلکه در همه خطوط شرایط خوبی دارد. در خط حمله نیز اوضاع پرسپولیس خوب است و نفرات خوبی در فاز هجومی تیم حضور دارند و امیدوارم که همین روند ادامه داشته باشد. این پرسپولیس ترس را به جان رقبا انداخت.

زوج آل‌کثیر و مغانلو می‌تواند توقعات را از خط حمله تیم برآورده کند؟

به نظر من بازگشت آل کثیر و جذب مغانلو بهترین اتفاق بود و خوشحالم که مقابل گوا پای عیسی به گل باز شد. با این خط حمله جای نگرانی نداریم.

یکی دیگر از اتفاقات پرسپولیس تغییرات زیاد در نوک پیکان حمله تیم است. از دید شما چه زوجی برای خط حمله پرسپولیس مناسب تر است؟

همه بازیکنانی که در پرسپولیس هستند نفرات قابلی هستند و دیدید که چگونه موفق ظاهر می‌شدند. شهریار مغانلو مهاجم چارچوب شناسی است و بهتر است بازیکنی که کنار او بازی می‌کند سرعتی باشد تا بتواند برای او فضا سازی کند. هم ترابی، هم عالیشاه و هم آل کثیر این توانایی را دارند و می توان گفت که پرسپولیس کمبودی از این نظر ندارد.

آیا این تیم می‌تواند مدعی باشد؟

پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است اما کار اصلی تیم از این به بعد شروع خواهد شد. تیم‌های عربی برای دور دوم مسابقات برنامه ریزی دقیق‌تری دارند و نفرات خوبی را جذب می‌کنند. امیدوارم بتوانیم همین روند را تا پایان مسابقات حفظ کنیم.

 

 

اخبار داغ 

دانلود فایل صوتی سخنان ظریف / چرا ظریف از دیشب جنجالی شد برترین های قرن با منصور رشیدی: 100 سال یک بار مثل قلیچ خانی می آید؛ استرالیایی ها به او لقب پرویز کبیر دادند! واکنش معنادار فراز کمالوند به شایعه جدایی اش از استقلال در سوگ حمید جاسمیان | نخستین کاپیتان سرخ ها به آخرین آرزویش نرسید! کورس لالیگا | ریش و قیچی دست بارسلونا، دست کم گرفتن سویا اشتباه است! گواردیولا: اریک گارسیا به بارسلونا خواهد رفت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۶۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تصویر دردناکی که ستاره پرسپولیس منتشر کرد

اوستوف اورونوف، ستاره نیم فصل دوم پرسپولیس، در دیدار مقابل آلومینیوم اراک زننده یکی از گل‌های زیبای این بازی لقب گرفت. هرچند تیمش در پایان با حذف از این تورنمنت وداعی تلخ با جام حذفی داشت. ستاره ازبکستانی پرسپولیس که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده است، در این بازی نیز کاملا آماده نشان می‌داد و با گل و پاس گل کار را به پایان رساند. یکی از انتقادات شکل گرفته علیه اوسمار در این بازی نیز تعویض او پیش از پایان نیمه دوم بود.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی تعویض این هافبک تکنیکی، مصدومیت شدیدی بود که به واسطه خطا‌های پیاپی حریف شکل گرفته است. اورونوف در این بازی بار‌ها مورد هدف بازیکنان روبروی خود قرار گرفته بود و در چند مرحله نیز خطا‌ها به شکلی بود که او را کاملا عصبانی کرده و از داور بازی خواستار توجه بیشتر به این موضوع و تذکر به خطاکار شده بود.

این تصویری است که نشان می‌دهد خطا‌های شکل گرفته علیه اوستون اورونوف چه بلایی بر سر پای او آورده است و به نظر می‌رسد همین مسئله عامل اصلی تعویض او برابر آلومینیوم بوده است.


منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • (عکس) تصویر دردناکی که ستاره پرسپولیس منتشر کرد
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • اورونوف: این وضع مصدومیت پای من است
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • عملیات پیچیده ایران در جهان طنین انداخته است