Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: حواله اختصاص سه دستگاه کاربردی  ام آر آی (MRI) برای استان دریافت شده است.

او اضافه کرد: این حواله‌ها برای شهرکرد، بروجن و لردگان دریافت شده است و براساس پیش‌بینی‌ها به تدریج وارد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرانی با اشاره به ورود دستگاه لیزر چشم و تصویربرداری چشم به چهارمحال و بختیاری افزود: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قول اختصاص ۲ دستگاه رادیوتراپی با کیفیت و تجهیزات لازم به مرکز استان را نیز داده است.

بیشتر بخوانید

تامین دستگاه ام آر آی از مهم‌ترین نیاز‌های کنونی بیمارستان بروجن

او ادامه داد: قرارداد اولیه دستگاه «سی تی آنژیوگرافی» بسته شده و تجهیز بخش درمان دانشگاه علوم پزشکی به امکانات سنگین در دستور کار است.

شیرانی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و نیاز ۱۵ میلیارد ریالی برای تهیه و تجهیز هر تخت آی سی یو (ICU) یادآور شد: در این مدت ۳۴ تخت به مجموعه تخت‌های بخش آی سی یو (ICU) چهارمحال و بختیاری افزوده شد.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری با اشاره زیرساخت‌های درمانی یادآور شد: در دوران شیوع ویروس کرونا تعداد دستگاه‌های «سی‌تی‌اسکن» استان از یک به سه مورد افزایش یافت.

شیرانی با اشاره به تمرکز ۲ بیمارستان در هسته مرکزی شهرکرد گفت: این مورد، در زمان حوادث احتمالی، امدادرسانی را با مشکل مواجه می‌کند به‌همین منظور احداث بیمارستان یک‌هزار تخت‌خوابی در حاشیه شهر به کمک خیرین و اعتبارات ملی ضرورت دارد.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگاه ام آر آی سی تی آنژیوگرافی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۶۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز چهارمحال و بختیاری گفت: در آخرین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان، تعهد خیرین ۶۴ میلیارد تومان بود که بالای ۵۰ درصد آن تاکنون محقق شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری