Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@21:51:44 GMT

مشکل ملوانان شناورهای سفاری سنتی استان بوشهر رفع می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۶۱۵۰

مشکل ملوانان شناورهای سفاری سنتی استان بوشهر رفع می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر دوشنبه در آئین معرفی فرمانده جدید انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: ظرفیت‌های اقتصادی بسیار مهمی در استان بوشهر وجود دارد که تأمین امنیت آنها اهمیت بالایی دارد.

وی با اشاره به سهم ۶.۵ درصدی استان بوشهر در تولید ناخالص داخلی خاطرنشان کرد: در پارس جنوبی که ۷۱ درصد از گاز مورد نیاز کشور را تأمین می‌کند، بیش از ۶۰ هزار نیرو مشغول به کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر وجود تنها نیروگاه اتمی کشور در بوشهر و صنایع مختلف پتروشیمی را از دیگر ظرفیت‌های استان دانست و بیان کرد: بیش از ۹۳ درصد نفت خام کشور از طریق پایانه‌های استان بوشهر صادر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ درصد اقتصاد این استان در بخش خدمات وابسته به دریا است اضافه کرد: آئین‌نامه ته‌لنجی و کالای همراه ملوان تدوین و با اصلاحاتی به سران سه قوه ارائه شده که با تصویب آن مشکل ملوانان شناورها سفاری سنتی استان بوشهر برطرف می‌شود.

گراوند با اشاره به برقراری امنیت پایدار در استان بوشهر با همدلی اعضای شورای تأمین، نیروهای مسلح و تلاش نیروی انتظامی ادامه داد: پایگاه اجتماعی، نیروی انتظامی در بین مردم بسیار مهم و با اهمیت است.

وی برقراری امنیت پایدار در استان را نشان از تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی دانست و افزود: امنیت زمینه توسعه و پیشرفت در همه ابعاد در جامعه فراهم می‌کند و این کالا فوق‌العاده در جامعه ارزشمند است.

استاندار بوشهر با تقدیر از خدمات سردار واعظی در پست فرمانده انتظامی استان بوشهر، برای سرهنگ حیدر سوسنی فرمانده جدید استان بوشهر آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 5198312

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر عبدالکریم گراوند ویروس کرونا واکسن کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان کمک مومنانه اردبیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدودیت های کرونایی ماه مبارك رمضان انتخابات 1400 عکس استانها استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، همزمان با سفر استانی رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان، دادستان کل کشور به عنوان نماینده رئیس دستگاه قضائی در شهرستان میناب حضور پیدا کرد.

دادستان کل کشور در شهرستان میناب ابتدا با ادای احترام به مقام شامخ شهدا به گلزار شهدای میناب رفت و سپس از شعب دادگستری میناب بازدید و نیز از اداره ثبت اسناد، پارکینگ خودروهای توقیفی آنامیس، اداره زندان، مرکز مانیتورینگ شهرداری بازدید کرد و با پرسنل دادگستری میناب به گفت‌وگو نشست.

دادستان کل کشور در حاشیه این بازدیدها گفت: مواردی که در این بازدیدها مورد تاکید و پیگیری قرار گرفته، بحث تعیین تکلیف خودروهای توقیفی است.

وی گفت: هیأتی در دادستانی کل کشور به منظور پیگیری و تعیین تکلیف سریع‌تر خودرو و کالاهای توقیفی و کالاهای اموال تملیکی تشکیل شده است.

همچنین دادستان کل کشور از کشفیات و دستاوردهای نیروی انتظامی هرمزگان بازدید و از اقدامات نیروی انتظامی این استان در مبارزه با کالای قاچاق قدردانی کرد.

دادستان کل کشور با اشاره به سامانه پایش تصویری در نیروی انتظامی، استفاده از این سامانه را برای مشاهده محل دقیق وقوع جرم و کاهش تصادفات مؤثر دانست.

کد خبر 6095247

دیگر خبرها

  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • در ساخت زیردریایی و شناورهای زیرسطحی به بومی‌سازی رسیدیم
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است