Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید طاهر حسینی در هشتاد و یکمین نشست ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: در حال حاضر 74 بیمار مبتلا و مشکو به کرونا در بیمارستان شهید رجایی گچساران بستری که هفت بیمار مبتلا قطعی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 وی ادامه داد: در 2هفته اخیر آمار مراجعه، بستری و مبتلا به کرونا  در بیمارستان شهید رجایی گچساران به ثبات رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران افزود: از ابتدای سالجاری  تا کنون 589 نفر به این بیمارستان مراجعه سرپایی داشته که از این تعداد 250نفر بستری شدند.

 حسینی اذعان کرد:500 پرسنل در  بیمارستان شهید رجایی گچساران شامل پرستار، پزشک، بهورز و کادر اداری به فعالیت مشغول هستند که تاکنون بیش  از۲۰۰ نفر معادل 40 درصد از پرسنل به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

 رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران اذعان کرد: هم اکنون معضلی که در شهرستان وجود دارد  درمانگاه سرپایی است که این درمانگاه به بخش خصوصی واگذار شده است و طرف قرار داد آن دانشگا ه علوم پزشکی است.

 حسینی عنوان کرد: پیمانکار درمانگاه  تا تیرماه امسال قرار داد دارد و کمبود پزشک  در این درمانگاه به معضلی تبدیل شده است.

 وی با بیان اینکه ما در برابر بیماران مراجعه کننده به بیمارستان و یا درمانگاه مسوولیت داریم، گفت: اورژانس بیمارستان شهید رجایی گچساران به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات به مراجعه کنندگان و بیماران  است.

 رئیس  بیمارستان شهید رجایی گچساران اذعان کرد: کلینگ مهر گچساران که مجوز شبانه روزی دارد چرا تعطیل است و بیماران در هر ساعت از شبانه روز را ویزیت نمی‌کند.

 حسینی ادامه داد: درمانگاه تامین اجتماعی هم در این شرایط حساس و خاص در زمان مشخص تعطیل می‌شود.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید بیمارستان بیماران بخش خصوصی بیمارستان شهید رجایی گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۶۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند.

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی به بیمارستان‌ ها در پی گرد و غبار امروز
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • شانس درمان کودکان مبتلا به سرطان در ایران ۷۰ درصد است
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند