Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمدکاظم موسوی، مدیر مرکز روانشناسی آکادمی ملی المپیک در خصوص اهمیت توجه به مهارت‌های ذهنی ملی پوشان کاراته پیش از اعزام به مسابقات کاراته وان لیسبون بیان کرد:  آخرین تمرین تیم ملی کاراته بانوان در حال انجام و مسابقات کاراته وان لیسبون پیش روی ملی پوشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اردو سعی کردم چند نکته را به ملی پوشان یادآوری کنم.

او ادامه داد: ملی پوشان کاراته در سطح بالایی هستند و همگی از آمادگی ذهنی فوق العاده‌ای برخوردارند. آن‌ها مهارت‌های لازم را فرا گرفته اند؛ مهارت‌های بنیادی که زیر بنای مهارت‌های روانی است را می‌دانند. ما در حال آماده سازی آن‌ها هستیم تا برابر حریف بهتر از خود چگونه به پیروزی برسند.

موسوی گفت: شاید هم حریفان بهتر از بازیکنان ما نباشند، اما در بالاترین سطح رقابت‌ها برترین بازیکنان ما باید چند نکته را مد نظر قرار دهند. این که چگونه زمان بازی را مدیریت کنیم و بهترین تاکتیک را استفاده کنیم و یا این که چگونه زیرکانه مسابقه دهیم و تا لحظه آخر مسابقه را برنده حساب نکنیم. ورزشکاران در بالاترین سطح قهرمانی شرکت می‌کنند و باید همه این نکات را پیش از اعزام رعایت کنند.

بیشتر بخوانید

صادقی: کاراته وان پاریس، هدف اصلی من برای کسب سهمیه المپیک است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کاراته کاراته وان المپیک کاراته وان ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۶۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت جدید برای کاراته خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دوره داوری آسیایی، بین المللی درحاشیه مسابقات کاراته قهرمانی آسیا برگزار شد که حسین مقدم داور جوانان استان موفق درجه B کاتا و B کومیته را با امتیاز بسیار بالا کسب کند و دوره با موفقیت پشت سر بگذارد.

مقدم بدون هیچ حمایتی از سوی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و هیئت کاراته استان موفق به کسب این دوره شد و این درجه پس از گذشت یک دهه برای خوزستان به ارمغان آورد.

همچنین علیرضا لفیطه پور به همراه تیم پاس قم به عنوان قهرمانی لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور شد و امیرعلی بیگدلی و ابوالفضل مردان پور نیز مدال برنر مسابقات آینده سازان کاراته پسران کشور به گردن آویختند.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا از پانزدهم اردیبهشت ماه با حضور رزمی کاران ایران، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان، افغانستان، تاجیکستان و ترکمنستان در ازبکستان آغاز شده است که ۲۸ داور کشورمان موفقیت به کسب درجه بین المللی شدند.

هفته پایانی لیگ برتر کاراته و آینده سازان پسران باشگاه‌های کشور در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • فردا؛ آغاز اردوی تیم‌های ملی کاراته بانوان
  • مرمت پل تاریخی زمان‌خان سامان مدیریت شود
  • گوکرش درباره آینده‌اش: نمی‌توانم به هواداران اسپورتینگ لیسبون قولی بدهم
  • روبن آموریم: در اسپورتینگ لیسبون می‌مانم؛ می‌خواهیم برای کسب سومین قهرمانی تلاش کنیم
  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • رسمی؛ اسپورتینگ لیسبون قهرمان لیگ پرتغال در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند