Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازرس کل استان یزد با اشاره به ظرفیت‌های رسانه در پشگیری از وقوع جرم گفت: جشنواره عدلیه و رسانه حرکتی رسانه‌ای با رویکرد فرهنگی در دستگاه قضا استان یزد است. خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین اکبر طالبی، بازرس کل استان یزد در نشست شورای سیاستگذاری اولین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد به نقش مهم و اثرگذار فرهنگ و رسانه در فعالیت‌های دستگاه قضا اشاره کرد و گفت: این رسالت در حوزه حوزه پیشگیری از وقوع جرم و مقابله با فساد نمود ویژه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اگر موفقیت‌هایی در زمینه پیشگیری از وقوع جرم و مقابله با فساد در دستگاه‌های دولتی و خدمت رسان دیده می‌شود ناشی از احساس مسئولیت یک شهروند در قالب ارائه گزارش تلفنی، مکتوب یا... است که همه از برکات فرهنگ و رسانه است.

طالبی با اشاره به تاکیدات ریاست قوه قضاییه در خصوص مبارزه با فساد و صدور بخشنامه‌های متعدد در این موضوع گفت: اگر نخبگان جامعه، مردم و افراد مطلع از جایگاه اطلاع رسانی در خصوص نحوه اطلاع رسانی مشکلات دستگاه‌های خدمت رسان آگاهی داشته باشند قطعا شاهد اثرات مثبت بسیاری در حوزه پیشگیری از وقوع فساد خواهیم بود که البته این موضوع کار را برای دستگاه‌های نظارتی بسیار سخت خواهد کرد.   بیشتر بخوانید: اعضای شورای سیاستگذاری اولین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد معرفی شدند وی تصریح کرد: سازمان بازرسی به دنبال شناختن و شناساندن گلوگاه‌های فساد در جامعه و برخورد، با کمترین آثار منفی اجتماعی است که در این مسیر نقش رسانه‌ها بسیار موثر است.

بازرس کل استان یزد از فساد به عنوان مهمترین عامل در رشد ناامیدی یاد کرد و گفت: باید از ظرفیت‌های رسانه و فرهنگ برای از بین بردن فساد در درون مجموعه‌های اداری و امید آفرینی در جامعه بهره برد.

انتهای پیام/ برچسب ها: سازمان بازرسی جشنواره عدلیه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان بازرسی جشنواره عدلیه جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۶۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان ظهر دوشنبه در نشست با مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل با تاکید بر سالم‌سازی فضاهای مجازی اظهار کرد: در این راستا باید تولید و توزیع محتوا به صورت تخصصی و با مشارکت فرهیختگان و نخبگان استان در دستور کار باشد.

وی به تدوین منشور رسانه‌ای اشاره کرد و افزود: منشور رسانه‌ای و عهدنامه فعالان فضای مجازی استان اردبیل در آینده‌ای نزدیک با هدف رعایت نکات مختلف در رابطه با مصالح و منافع استان و دعوت فعالان فضای مجازی نسبت به اجرای آن رونمایی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با دعوت دستگاه‌های فرهنگی برای احصا و اعلام برنامه‌های شاخص خود در سال‌جاری، گفت: دستگاه‌های فرهنگی برای اجرای برنامه‌های خود باید به صورت متمرکز و با همکاری هم اقدام کنند تا تأثیرگذاری بالایی داشته باشد.

قاسمیان اجرای برنامه‌های فرهنگی را با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان، کاری قرارگاهی و نیازمند مشارکت همه دانست و بیان کرد: توجه به تقویت موضوعات فرهنگی تأثیر گذار در جامعه از طریق فضاهای مختلف اطلاع رسانی اعم از مجازی و مکتوب لازم است.

وی با بیان اینکه تقویت هویت ایرانی اسلامی جوانان باعث افزایش مقاومت آنان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان می‌شود، خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها در ترویج قدرشناسی و تمکین به قوانین اجتماعی از طریق فضاهای مختلف اطلاع رسانی و ارتباطی باید مشارکت داشته باشند.

کد خبر 6092194

دیگر خبرها

  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود