Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@19:28:50 GMT

چهار بازیکن فولاد در خطر محرومیت

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۶۳۳۰

چهار بازیکن فولاد در خطر محرومیت

السد و فولاد امشب در حالی به مصاف هم می‌روند که هر دو تیم نیاز به سه امتیاز دیدار دارند.

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در بازی امشب مقابل السد صالح حردانی دفاع راست تیمش را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار ندارد و حردانی امروز تست کرونا خواهد داد و اگر تستش منفی شود ۲۴ ساعت دیگر تست دیگری از او گرفته می‌شود و در صورت منفی شدن می‌تواند برابر الوحدات به میدان برود و در غیر این صورت دیدار پایانی را نیز از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این شرایط 4 بازیکن فولاد یعنی فرشاد احمدزاده، ساسان انصاری، محمد آبشک و حسین ابراهیمی در بازی‌های قبلی کارت زرد گرفته اند و در صورتیکه در بازی امشب برابر السد از داور کارت زرد دریافت کنند بازی پایانی برابر الوحدات اردن را از دست می دهند.

 


فولاد اکنون با ۵ امتیاز در رده سوم قرار دارد و در صورت برتری در دیدار امروز می‌تواند به رتبه دوم صعود کند و شانس خود را برای صعود بسیار افزایش دهد و در غیر این صورت، احتمالا با جام وداع خواهد کرد.

فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دیدار نوشاد عالمیان در جدول اصلی رقابت های تنیس روی میز گرند اسمش عربستان، شامگاه شنبهبرابر «کائو چنگ جو» از چین تایپه برگزار شد.

در این دیدار نوشاد عالمیان برابر حریف خود با نتیجه ۳ بر ۲ صاحب برتری شد. ابن برتری در حالی به دست آمد که پینگ پنگ باز چینتایپه ۱۹ ساله است اما رنکینگ ۲۹ جهان را در اختیار دارد.

نوشاد عالمیان که با سه پیروزی متوالی و بدون باخت در مرحله مقدماتی، وارد جدول اصلی گرند اسمش عربستان شد در ادامه و درجدول یک شانزده نهایی با برنده دیدار «لیانگ جینگ کون» از چین و «دنیل هابسون» از اتریش رقابت خواهد کرد.

کد خبر 6096642 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • مورد عجیب عبدالله
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • مهدی طارمی اینزاگی را هیجان زده کرد
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس