Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایراسین؛ سفر وزیر بهداشت به اصفهان برای شرکت در بیست و سومین آیین پویش ره سلامت و آغاز فاز سوم کار آزمایی بالینی واکسن کرونا در اصفهان امروز انجام شد و در این مراسم از حمایت های بی دریغ فولاد مبارکه در زمینه تامین اکسیژن رایگان بیمارستان های کشور و همچنین تجهیز بیمارستان ها برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ تقدیر و تشکر ویژه ای توسط وزیر بهداشت صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تامین اکسیژن با کیفیت و رایگان، همچنین کمک جهت خرید تجهیزات پزشکی وحتی رفاهی برای بیمارستانها نشان از عملکرد مناسب این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی است. در همین زمینه رئیس بیمارستان شهرستان مبارکه گفت: اثرگذاری شرکت فولاد مبارکه در گذراندن دورانی که ویروس کرونا در استان اصفهان و شهر مبارکه شیوع گسترده ای داشته، بسیار قابل توجه است.

محمد ایرانپور با بیان این مطلب افزود: برای مثال خرید تانکر اکسیژن ۱۰ تنی با کمک شرکت فولاد مبارکه در اوایل سال ۹۹ یکی از مواردی است که باید به آن اشاره کرد و گفت تمام هزینه خرید این تانکر  از سوی شرکت فولادمبارکه پرداخت شد. همچنین کیفیت اکسیژن این دستگاه بسیار عالی است و به موقع ما را در شرایط کرونایی حمایت و اکسیژن مورد نیاز بیمارستان مبارکه را تامین کرده است.

به گفته وی، شرکت فولاد مبارکه در زمینه تامین اکسیژن استان اصفهان بسیار موفق عمل کرده است و حتی به دیگر استانها در کل کشور نیز یاری رسانده است. تا به امروز نیز شرایطی را برای بیمارستان مبارکه فراهم کرده است که مشکلی در جهت درمان بیماران کرونایی نداشته باشیم.

رئیس بیمارستان مبارکه ادامه داد: اگر قرار به استفاده از دستگاه اکسیژن موجود در بیمارستان مبارکه بود و کمک فولاد مبارکه برای خرید دستگاه های جدید و تامین اکسیژن از لحاظ کمی و کیفی وجود نداشت، مشخص نبود که چه اتفاقی برای بیماران کووید ۱۹ در این بیمارستان رخ می داد.

ایرانپور با بیان اینکه در حال حاضر شرکت فولاد مبارکه اکسیژن مورد نیاز بیمارستانهای استان را به صورت رایگان تامین می‌کند در ادامه افزود: در صورتی که کپسول‌های اکسیژن از کیفیت بالا و استاندارد برخوردار نباشند، می‌تواند منجر به فاجعه در بیمارستان شوند. همانگونه که اخیرا با منفجر شدن یک کپسول اکسیژن در بیمارستانی از کشور عراق باعث کشته شدن تعداد زیادی از افراد حاضر در آنجا شد، اما خوشبخانه ما در بیمارستان مبارکه هم از اکسیژن با کیفیت و دستگاه ایمن برخورداریم و هم اینکه بیماران بدون مشکل اکسیژن را دریافت می‌کنند؛ این موضوع، قدم بسیار بزرگی است که از سوی شرکت فولاد مبارکه برداشته شده است.

وی افزود: بیمارستان مبارکه در صورتی که نیروی انسانی به اندازه کافی در اختیار داشته باشد، توانایی پذیرش ۱۱۰ بیمار کرونایی را دارد و دلیل آن همکاری و کمک شرکت فولاد مبارکه بوده است، زیرا در سال گذشته توانستیم تعدادی تخت، تجهیزات پزشکی، رفاهی و... را به صورت کامل خریداری کنیم، در واقع زیرساختها و تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان با مساعدت شرکت فولادمبارکه فراهم شد.

رئیس بیمارستان مبارکه در ادامه تصریح کرد: در اسفند سال ۹۸ شرکت فولاد مبارکه کمک قابل توجهی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان داشت وهمچنین به بیمارستان مبارکه کمک مالی رساند. همچنین اکنون شرکت فولاد مبارکه برای ساخت دیالیز خیرسازی کمک کرده که از طریق فرمانداری این موضوع در حال پیگیری بوده و همکاری دو طرفه وجود دارد.

به گفته ایرانپور، شرکت فولادمبارکه رسالت خود را در شرایط سخت کرونایی بسیار خوب انجام داده است. این شرکت در سال ۹۸ نیز برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی به بیمارستان مبارکه کمک مالی کرده که اکنون ارزش مالی همان تجهیزات ۵ برابر شده است. همچنین طبق تفاهمنامه بیمارستان مبارکه با شرکت فولادمبارکه، مبلغی را نیز برای خرید کیت آزمایشگاه به این بیمارستان کمک رسانده است.

پربیننده ترین گم شدن ۳میلیون تن فولاد ناشی از بررسی آمارهای کلی است رشد ۲۸۵ درصدی تولید ایزوگام‌ شرکت پشم شیشه ایران در فروردین ۱۴۰۰ قیمت مس رکورد زد پیشرفت ۳۸درصدی بخش صنعتی پروژه انتقال شرکت پشم شیشه ایران گرانی آهن با وجود رکود بازار

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۶۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد

غلامرضا سلیمی، معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه، در حاشیه بازدید اعضای منطقه ۶ سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان از خط تولید فولاد مبارکه... - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار فولاد، غلامرضا سلیمی، معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه، در حاشیه بازدید اعضای منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان از خط تولید فولاد مبارکه اظهار کرد: بازدیدها قطعاً ثمرات و منافع بسیاری برای کشور و صنعت دارد و مقوله تولید با توجه به نام‌گذاری چندین‌ساله آن باید بیش‌ازپیش موردتوجه مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد.

معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه ادامه داد: تمام دغدغه شرکت فولاد مبارکه این است که تولید را در ابعاد مختلفِ کمیت، کیفیت و پارامترهای مرتبط رشد دهد و بخشی از این تلاش به کمک مسئولان در خارج از مجموعه بستگی دارد؛ ازاین‌رو حضور و بازدیدها از خط تولید و آشنایی نزدیک با مشکلات و ظرفیت‌ها ثمربخش خواهد بود.

وی افزود: راه برون‌رفت کشور از مشکلات، رشد تولید است و قطعاً دغدغه مسئولان کشور و استان، رفع موانع تولید و تحقق شعار سال و تأکیدات مقام معظم رهبری است.

سلیمی یادآور شد: محدودیت منابع انرژی یکی از مشکلات شرکت فولاد مبارکه است که بازرسان در جریان آن قرار گرفتند و امیدواریم تصمیمات فنی و منطقی‌تری در این زمینه گرفته شود.

سازمان بازرسی در رفع مشکلات صنعت فولاد اعلام آمادگی کرده است

به گزارش خبرنگار فولاد، حمید شاه‌محمدی، رئیس بازرسان کل منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان، پنج‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه، در حاشیه بازدید از فولاد مبارکه با اشاره به شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» و لزوم حمایت از تولید، اظهار کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه و سازمان بازرسی بر حمایت از تولید، بازدید از فولاد مبارکه انجام شد.

وی ادامه داد: فولاد مبارکه به‌لحاظ تولید در خط مقدم صنعت فولاد قرار دارد و با توجه به این ظرفیت، بازدید حضوری بازرسان کل منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور از فولاد مبارکه نتیجه‌بخش خواهد بود، زیرا موجب می‌شود ایشان از نزدیک با مشکلات و دغدغه‌های تولید آشنا شوند.

رئیس بازرسان کل منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان گفت: سازمان بازرسی در راستای وظایف، حوزه کاری و صلاحیت خود، تا جایی که بتواند جهت حل مشکلات صنعت فولاد و تولید کشور ورود پیدا می‌کند و برای رفع این مشکلات اعلام آمادگی کرده است.

وی با اشاره به مشکلات موجود فولاد مبارکه و محدودیت‌های انرژی تصریح کرد: در رفع محدودیت‌های انرژی دو دیدگاه کشوری وجود دارد و تصمیمات کشوری به مصلحت کل کشور است و البته مسئولان استان دغدغه رفع مشکلات تولید را دارد و سازمان بازرسی نیز در این مسیر همکاری و همراهی خواهند کرد.

شایان‌ذکر است بازرسان کل منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور ازجمله استان‌های کرمان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری و یزد،  از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • فولاد مبارکه؛ دارنده کامل‌ترین زنجیره تولید ورق‌های فولادی
  • تولید ورق نازک سرآغازی برای رشد و شکوفایی خط قلع‌اندود
  • اجرای پروژه هوشمندسازی در شرکت فولاد مبارکه
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • چرا «بحران وارفارین» دست از سر بیماران قلبی بر نمی‌دارد؟
  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • فولادمبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی ایران
  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲ شد