Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@16:38:57 GMT

21:30 امشب: جنگ صدرنشینی فیروزجا و کارلسن

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۶۵۰۸

21:30 امشب: جنگ صدرنشینی فیروزجا و کارلسن

رقابت های شطرنج اینترنتی گشت بزرگ قهرمانان امشب شاهد دوباره نبرد نابغه ایرانی و کارلسن خواهد بود

به گزارش"ورزش سه "، رقابت های شطرنج اینترنتی گشت بزرگ قهرمانان با حضور 16نفر از بهترین های این رشته دور دهم خودش را بامداد امروز سپری کرد.


این رقابت ها که شاهدحضور بزرگان این رشته از جمله مگنوس کارلسن نروژی ، هیکورا ناکامورا آمریکائی ،لئون آرونیان ارمنی ،سو وسلی از آمریکا و دیگر بزرگان این رشته و نابغه ایرانی این رشته علیرضا فیروزجا می باشد هر شب شاهد برگزاری پنج دیدار با فرصت زمانی 15دقیقه و 10ثانیه پاداش به ازای هر حرکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بامداد امروز دور دهم این تورنمنت با برتری فیروز جا برابر کریستیانسن نروژی همراه بود تا فیروزجا با کسب 6.5امتیاز پشت سر کارلسن 7امتیازی قرار بگیرد.

 

 


دوریازدهم این تورنمنت از ساعت21:30دقیقه امشب آغاز و بر اساس برنامه رقابت ها فیروزجا در این دور با مهره سفید باید به مصاف قهرمان نامدار این رشته مگنوس کارلسن برود که تا اینجای  تورنمنت با 4برد و شش تساوی و بدون شکست در صدر جدول جای دارد.


فیروزجا در صورت پیروزی برابر کارلسن می تواند تا پایان دور یازدهم با 7.5امتیاز صدرنشین رقابت ها شود. دیگر نبرد حساس فیروز جا در دور دوازدهم و با مهره سیاه و از ساعت 22:30 برابر ناکامورای معروف آمریکایی است که با 6.5امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. فیروز جا در ادامه سه بازی دیگر خواهد داشت که به ترتیب ازساعت 23:30برابر جونز از انگلستان،30دقیقه بامداد فرداد  برابر دودا از لهستان و1:30دقیقه بامداد نیز مقابل پراگنان از هندوستان خواهد بود.

علیرضا فیروزجا شطرنج

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا فیروزجا شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری مهر، در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید و سری این بازی‌ها یک بر صفر به نفع طبیعت شد.

جوردن استیون با ۴۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

کد خبر 6090279

دیگر خبرها

  • جا پای قربانی در روسیه سفت شد(عکس)
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • پایان صدرنشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر