Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع در پیامی به همتای خود جان باختن جمعی از نظامیان کشور اندونزی را تسلیت گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر حاتمی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در پیامی به همتای خود جان باختن جمعی از نظامیان کشور اندونزی را در پی سانحه غرق شدن زیر دریایی تسلیت گفت.

امیر حاتمی در این پیام خطاب به ژنرال «پرابوبو سوبیانتو» وزیر دفاع اندونزی ضمن ابراز تسلیت درگذشت جمعی از نظامیان ارتش اندونزی در پی سانحه غرق شدن زیر دریایی این کشور، از خداوند متعال رحمت الهی برای از دست رفتگان و صبر و شکیبایی برای بازماندگان را خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیردریاییِ «کی. آر. ای نانگالا-420 - KRI Nanggala 402» روز چهارشنبه هفته گذشته (اول اردیبهشت) در حین انجام یک رزمایش دریایی در نزدیکی جزیره بالی این کشور ناپدید شد.

این زیردریایی که در سال 1977 میلادی در آلمان ساخته شده و به صورت رسمی از سال 1981 به ارتش اندونزی پیوسته است، یکی از 5 زیر دریایی ارتش اندونزی و در واقع از قدیمی‌ترین زیردریایی‌‌های این کشور به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت دفاع ایران سرتیپ حاتمی وزارت دفاع ایران سرتیپ حاتمی جمعی از نظامیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۶۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان اولین زیردریایی پیشرفته خود را از چین تحویل گرفت

چین اولین زیردریایی نظامی مجهز به فناوری روز جهان را که قرارداد ساخت آن ۹ سال پیش با پاکستان امضا شده بود، تحویل اسلام‌آباد داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی نیروهای مسلح پاکستان، یک فروند از ۸ زیردریایی که قرار است توسط چین آماده شود، طی سفر فرمانده نیروی دریایی پاکستان به چین، تحویل اسلام‌آباد داده شد.

ارتش پاکستان دریافت اولین سفارش زیردریایی نظامی خود از چین را گشایش راهی جدید در همکاری‌های قوی دو کشور عنوان کرد.

براساس قراردادی که دو کشور در جریان سفر رئیس جمهور چین به پاکستان در سال ۲۰۱۵ امضا کردند، ۴ فروند زیردریایی نظامی در چین و ۴ فروند دیگر آن نیز در کارخانه کشتی سازی پاکستان در بندر کراچی آماده خواهد شد.

برپایه این قرارداد دفاعی که با هدف انتقال تکنولوژی به امضا رسیده است، دو طرف در خصوص ساخت هشت زیردریایی «کلاس هنگور» به توافق رسیدند.

زیردریایی کلاس هنگور قادر به انجام ماموریت های مختلف بر اساس دستور العمل های عملیاتی است. این زیردریایی بسیار پیشرفته و غیرقابل رهگیری، مجهزترین سلاح ها و حسگرها را داراست.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پاکستان اولین زیردریایی پیشرفته خود را از چین تحویل گرفت
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی