Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با هدف ارائه خدمات تجارت الکترونیک به مشاغل خانگی زنان کارآفرین و تولید کنندگان محصول در شهرستان ها و روستاهای کشور، با شرکت ملی پست ایران تفاهم نامه همکاری امضا می کند.
معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با هدف ارائه خدمات تجارت الکترونیک به مشاغل خانگی زنان کارآفرین و تولید کنندگان محصول در شهرستان ها و روستاهای کشور، با شرکت ملی پست ایران تفاهم نامه همکاری امضا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور زنان و خانواده، چهارم اردیبهشت ماه جاری،در نشستی با حضور طیبه سیاوشی مشاور عالی معاونت و رمضان سبحانی فر معاون وزیر و مدیرعامل شرکت پست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مذاکرات جهت انعقاد تفاهمنامه ای میان این دو سازمان دولتی صورت گرفت. در این جلسه موضوع شناسایی تسهیلات و امکانات موجود و همکاری برای بهره‌برداری زنان کارآفرین کشور در شهرها و روستاها با هدف دسترسی به فضای مجازی قانونی کشور و فروش بیشتر محصولات شان از طریق شرکت ملی پست بررسی و مورد بحث قرار گرفت. در راستای این تفاهمنامه، پلت فرمهای فروش قانونی کشور نیز در همکاری با شرکت پست از امکانات مختلف آن برای افزایش کمی و کیفی فروش تولیدات زنان کارآفرین استفاده می شود.
همچنین وبینارهای آموزشی توسط شرکت پست برای کارآفرینان جهت آگاهی و استفاده از خدمات مختلف برگزار می شود.
پیرو این جلسه، در چند روز آینده شاهد امضای طرفین این تفاهمنامه در محل معاونت امورزنان و خانواده ریاست جمهوری خواهیم بود.
همچنین به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، سبحانی فر در این جلسه با اشاره به مشکلات موجود بر سر راه فروش و ارسال محصولات خانگی و ایجاد سامانه روستا بازار، گفت: "با راه‌اندازی سامانه «روستابازار» و فراهم آوردن امکان فروش صنایع دستی و تولیدات روستاییان در این بازار، کسب و کار ساکنان روستا‌ها رونق می‌یابد."
معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه شبکه پستی همواره به دنبال تقویت و توسعه مشاغل خانگی است، تاکید کرد: "از ظرفیت های پست در تمام استان ها برای توسعه مشاغل خُرد و تقویت کارآفرینی زنان سرپرست خانوار بهره برداری و ساز و کار مناسب برای پوشش دهی به این بازارها تعریف شود."
در این جلسه مقرر شد در قالب امضای تفاهم نامه مشترک با معاونت امور زنان نهاد ریاست جمهوری و شرکت ملی پست در تمامی نمایندگی های پستی استان های کشور هرگونه امکانات ارائه خدمات در خصوص ارسال و توزیع مرسولات فراهم و همچنین با انعقاد قراردادهای همکاری، خدمات دهی شرکت ملی پست تا دورترین نقاط محروم به این قشر از جامعه امکان پذیر شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: زنان و خانواده زنان کارآفرین ریاست جمهوری شرکت ملی پست ارائه خدمات مشاغل خانگی امور زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۶۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشنواره بیتا در یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر امور بانوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت:پنجمین جشنواره بیتا تا فردا شب در حسینیه خیرآباد یزد برپا است.
خانم مردای افزود: این جشنواره شامل ۵۰ غرفه مشاغل خانگی و ۲۰ غرفه فرهنگی، آموزشی، پایش سلامت، عفاف و حجاب و جوانی جمعیت می‌باشد.
وی ادامه داد:ایجاد نشاط اجتماعی و رونق کسب و کار مشاغل خانگی از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

دیگر خبرها

  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • رشد ۷۰ درصدی کشور در تجارت الکترونیک طی سال گذشته
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • مقررات‌زدایی در نزدیکی کارآفرین‌ها / قانون هست اجرا خیر
  • مقررات‌زدایی در نزدیکی کارآفرین‌ها / قانون هست اجرای خیر
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان