Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@18:14:50 GMT

پشت پرده موفقیت های اخیر پرسپولیس مشخص شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۷۰۶۱

پشت پرده موفقیت های اخیر پرسپولیس مشخص شد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پایان رافت صحبت هایی را در مورد پرسپولیس عنوان کرد.

تیم پرسپولیس در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا نیز موفق شد با نتیجه چهار گل گوا هند را شکست دهد تا با کسب حداکثر امتیازات در چهار مسابقه صدرنشین گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا شود.

پایان رافت در مورد عملکرد پرسپولیس برابر گوا هند، شانس موفقیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و … صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با گوا چطور بود؟

بازی خیلی خوب و با نشاطی را از پرسپولیس شاهد بودیم و پرسپولیس با برد در این بازی ثابت کرد که موفقیت‌های اخیرش اتفاقی نبوده است.

رسانه‌های هند به این موضوع اشاره کردند که تغییرات در ترکیب این تیم نسبت به دیدارهای گذشته عامل اصلی این شکست سنگین بود؟

فکر نمی‌کنم اینگونه باشد چرا که اگر آنها ۸ تغییر داشتند پرسپولیس هم ۵ تغییر در ترکیب اصلی داشت و خیلی زود دیگر بازیکنان اصلی هم تغییر کردند. این نشان از کیفیت تیم است که بازیکنانش از نظر کیفیت تفاوت چندانی با هم ندارند.

صعود تیم به مرحله بعد هم تقریبا قطعی است.

پرسپولیس با این برتری نشان داد که یکی از بهترین تیم‌های آسیا است و مستحق جایگاه کنونی است. این تیم در آسیا مدعی اصلی است.

دلایل اصلی موفقیت پرسپولیس از دید شما چیست؟

به نظر من یکی از اصلی ترین دلایل این موفقیت تنوع تاکتیکی پرسپولیس است. بازیکنان پرسپولیس پتانسیل این را دارند که هر کدام در چند پست بازی کنند و همین موضوع موجب شده تا تیم با تاکتیک‌های مختلف بازی کند و آنالیز آن برای رقیبان سخت شود.

خط حمله پرسپولیس را در این مسابقات چطور دیدید؟

تیم نه تنها در خط حمله بلکه در همه خطوط شرایط خوبی دارد. در خط حمله نیز اوضاع پرسپولیس خوب است و نفرات خوبی در فاز هجومی تیم حضور دارند و امیدوارم که همین روند ادامه داشته باشد. این پرسپولیس ترس را به جان رقبا انداخت.

زوج آل‌کثیر و مغانلو می‌تواند توقعات را از خط حمله تیم برآورده کند؟

به نظر من بازگشت آل کثیر و جذب مغانلو بهترین اتفاق بود و خوشحالم که مقابل گوا پای عیسی به گل باز شد. با این خط حمله جای نگرانی نداریم.

یکی دیگر از اتفاقات پرسپولیس تغییرات زیاد در نوک پیکان حمله تیم است. از دید شما چه زوجی برای خط حمله پرسپولیس مناسب تر است؟

همه بازیکنانی که در پرسپولیس هستند نفرات قابلی هستند و دیدید که چگونه موفق ظاهر می‌شدند. شهریار مغانلو مهاجم چارچوب شناسی است و بهتر است بازیکنی که کنار او بازی می‌کند سرعتی باشد تا بتواند برای او فضا سازی کند. هم ترابی، هم عالیشاه و هم آل کثیر این توانایی را دارند و می توان گفت که پرسپولیس کمبودی از این نظر ندارد.

آیا این تیم می‌تواند مدعی باشد؟

پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است اما کار اصلی تیم از این به بعد شروع خواهد شد. تیم‌های عربی برای دور دوم مسابقات برنامه ریزی دقیق‌تری دارند و نفرات خوبی را جذب می‌کنند. امیدوارم بتوانیم همین روند را تا پایان مسابقات حفظ کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا پایان رافت پرسپولیس پرسپولیس ایران پیشکسوت پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۷۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، روز دیدار با ذوب آهن بود که نام رضا اسدی در فهرست این تیم قرار نگرفت تا ستاره سپاهانی ها دربی اصفهان را از دست بدهد و سپس مشخص شد که این بازیکن دچار مصدومیت شده و نتوانست تیمش را همراهی کند.

البته مصدومیت اسدی به طول انجامید چرا که او دیدار برابر ملوان و جدال روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی را نیز از دست داد تا مشخص شود آسیب دیدگی این بازیکن طولانی تر از چیزی است که تصور می شد.

حالا نیز تسنیم نوشته است که رضا اسدی بازی با پرسپولیس را هم از دست خواهد داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

دیگر خبرها

  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • علت اصلی تعویض اورونوف مقابل آلومینیوم مشخص شد | تصویر دردناک منتشر شد
  • ۴ پرده از ناکامی‌های پرسپولیس مقابل گربه‌سیاه
  • خلاصه بازی آلومینیوم و پرسپولیس؛ بدون شک بهترین بازی سال‌های اخیر ایران + ویدئو
  • اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • پشت‌پرده توافق اخیر ارمنستان و آذربایجان/ چرا پوتین و اردوغان مخالفند؟
  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد