Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام آنلاین از سمنان، منوچهر فخری در گردهمایی شهرداران استان سمنان، با اشاره به اینکه هوا گرم شده است و بسیاری از مردم به تفرجگاه و پارک‌ها می‌روند، گفت: هرگونه تجمعی در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها ممنوع است و شهرداری‌ها باید نظارت کامل را برای جلوگیری از این مهم داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید بحث کرونا جدی گرفته شود، افزود: حفظ جان و سلامت مردم از وظایف مهم شهرداری‌ها و مدیران خدمات شهری محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه حمایت از همکاران خدماتی بسیار مهم و ضروری است، گفت: جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید برای همکاران خدماتی ماسک، مایع ضدعفونی و لباس مناسب تهیه شود.

فخری با تأکید بر اینکه کمتر از دو ماه تا برگزاری انتخابات بیشتر زمان نداریم، خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شد.

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا به‌صورت همزمان برگزار خواهد شد، گفت: شهرداران و مدیران خدمات شهری باید اصل بی‌طرفی را رعایت کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به اینکه در سال گذشته شهرداری‌های استان سمنان موفق به کسب رتبه برتر کشوری در زمینه اجرای طرح تکریم ارباب‌رجوع شدند، اظهار کرد: استان سمنان دارای شهرداران باتجربه است.

فخری با تأکید بر اینکه امسال با کمبود آب در استان سمنان مواجه هستیم، افزود: برای آبیاری درختان فضای سبز و پارک‌ها نباید از آب شرب استفاده شود.

او خواستار رفع مشکلات نقاط حادثه‌خیز و ارائه گزارش فعالیت شهرداری‌ها در سال گذشته به‌صورت ویژه تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان کم آبی سمنان استان سمنان شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۷۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود

به نقل از شهرداری قم، باتوجه به گستردگی جغرافیایی و وجود شهرک‌های مسکونی به شکل پراکنده در منطقه پردیسان، کمبود مراکز خدماتی به‌عنوان یکی از نیاز‌های اساسی ساکنین، بیشتر احساس می‌شود که با راه‌اندازی مجتمع نانوایی به متراژ ۱۸۰ مترمربع در بازار همشهری ۱۷ واقع شاهد کاهش این کمبود خواهیم بود.

سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، با ایجاد تسهیلات لازم و ساخت فضای مناسب در امر تهیه و توزیع میوه و تره‌بار و محصولات کشاورزی، در راستای اهداف سازمان خدمات ارزنده‌ای را به شهروندان ارائه، و با همکاری شهرداری‌های مناطق در قبال تحویل زمین، ساماندهی مشاغل و صنوف مزاحم را با جدیت پیگیری و شهرداری را در راستای شهری سالم یاری می‌نماید.

شایان‌ذکر است، سازمان میادین در راستای امر ساماندهی، نیازمند دریافت زمین مناسب جهت توسعه خدمات‌رسانی مؤثر و مطلوب است، تا زمینه فعالیت در سازمان گسترده‌تر و خدمات شایسته‌ای را به شهروندان ارائه و رضایت‌مندی عموم را جلب نماید. در نهایت اجرای طرح‌ها و پروژه‌های سازمان در سطح شهر، باعث جذب سرمایه، ساماندهی مشاغل مختلف و کسب درآمد پایدار می‌گردد و از سفر‌های غیرضروری درون‌شهری کاسته، که این امر باعث کاهش ترافیک و مصرف انرژی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • امسال بودجه شهرداری اراک ۶ هزار میلیارد تومان است
  • وحدت اعضای شورا با شهرداران باعث رونق امور شهری می‌شود
  • حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان
  • خطر ۷ نوع آفت در کمین درختان تهران | نحوه مبارزه شهرداری با این خطرات
  • قرار است در پارک‌های تهران هتل بِروید یا چرخه رانت‌خواری بچرخد؟/ «شهرداری همان هتل نیمه‌کاره را بسازد، چرا می‌خواهد هتل جدید بسازد؟»
  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • ۴۰ درصد تاغزار‌های استان سمنان دچار آفت است
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود