Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:54:45 GMT

بازگشت ۲۰ واحد صنعتی تعطیل استان زنجان به چرخه تولید

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۷۲۲۷

بازگشت ۲۰ واحد صنعتی تعطیل استان زنجان به چرخه تولید

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر فغفوری با بیان اینکه با احیای ۲۰ واحد تولیدی در استان، فرصت اشتغال برای ۳۵۰ نفر در بخش صنعت استان زنجان فراهم شد، گفت: در سال گذشته با برگزاری ۱۰۱ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست مقام عالی استان و اجرای ۸۸ درصد مصوبات این کارگروه توانستیم اقدامات موثری در جهت رفع برخی از مشکلات و موانع موجود در مسیر فعالیت واحدهای تولیدی استان انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پیگیری و رفع مشکل انجام تعهدات بازگشت ارز حاصل از صادرات ۳۲ واحد تولیدی شمش روی استان را یکی دیگر از اقدامات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته عنوان کرد و افزود: طی جلسات برگزار شده مشکل انجام تعهدات بازگشت ارز حاصل از صادرات ۳۲ واحد تولید شمش روی استان که صادرات از محل ورود موقت خک معدنی داشتند، مرتفع شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: در این جلسه شاهد رفع تعلیق کارت های بازرگانی واحدهای روی و شروع مجدد صادرات و جبران کاهش صادرات ۷ ماهه اول سال در طول دو ماه آبان و آذر و در نهایت رشد صعودی صادرات این واحدها بودیم.

فغفوری همچنین از تحقق ۱۶۰ میلیون دلاری ساخت داخل کارخانجات استان و صرفه جویی ارزی برای جلوگیری از واردات آن در راستای نهضت ساخت داخل و رشد ۵/۲ برابری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

وی یادآور شد: با پیگیری تخصیص ارز به واحدهای بزرگ و ترخیص بخشی از مواد اولیه از گمرکات کشور، توانستیم از ۵۰۰۰ اشتغال در حوزه صنعت استان صیانت کنیم.

کد خبر 5198464

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت و معدن و تجارت زنجان صنعت و معدن ویروس کرونا واکسن کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان کمک مومنانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدودیت های کرونایی اردبیل ماه مبارك رمضان انتخابات 1400 عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی در بازدید از ۴ واحد صنعتی در حال احداث شهرک صنعتی برازجان گفت، تمام تلاش ما این است که از تولید حمایت کنیم و به همین منظور بر روی احیا واحدهای راکد و توسعه واحدهای تولیدی متمرکز هستیم.

فرماندار دشتستان افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران نیز بخش دیگری از پیگیری‌های ما است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان از روند توسعه زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی برازجان نیز بازدید کرد و گفت: در تلاش هستیم که تعدادی از زون‌های طراحی شده را در سال جاری به متقاضیان واگذار کنیم.

کد خبر 6095371

دیگر خبرها

  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • بازگشت ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی لرستان به چرخه تولید
  • طی دو سال ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی به چرخه تولید بازگشت
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • عزم جدی برای فعال شدن واحدهای تعطیل/لزوم تامین امنیت شغلی کارگران
  • توجه به نیاز کارگران امری ضروری است
  • بازگشت ۴۹۷ واحد تولیدی استان مرکزی به چرخه تولید
  • بازگشت واحدهای تعطیل‌شده به چرخه تولید، ادعاست یا واقعیت؟ / باوجود دستور رئیسی، مسئولان از اعلام آمار، فراری هستند
  • بازگشت ۴۴۹ طرح راکد و غیرفعال به چرخه تولید با حمایت بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲