Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت لاسلام امیدی از برگزاری وبینار آموزشی رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس خبر داد و گفت: در این وبینار از مدیر کانون «منتظران ظهور» شهرستان کازرون به عنوان کانون شایسته تقدیر استان فارس در طرح «ایران قوی» تجلیل خواهد شد.

حجت الاسلام «حسین امیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: با توجه به گستردگی جغرافیایی استان پهناور فارس و همچنین فعالیت بیش از یک هزار و 300 کانون فرهنگی هنری در سراسر استان، اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ها می توانند در تسهیل امور مربوط به کانون ها گام های موثری بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس افزود: در همین راستا و با توجه به لزوم تعامل و همراهی بیشتر اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ها با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، وبینار آموزشی تدارک دیده شده است که فردا سه شنبه هفتم اردیبهشت ماه در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا و وضعیت قرمز استان فارس این وبینار به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود، خاطرنشان کرد: همزمان با برگزاری این وبینار به صورت همزمان از «محمدجعفر شفیعی»، مدیر کانون «منتظران ظهور» شهرستان کازرون به عنوان کانون شایسته تقدیر استان فارس در طرح «ایران قوی» تجلیل خواهد شد.

حجت الاسلام امیدی با اشاره به حضور «صابر سهرابی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در این ویدئو کنفرانس، گفت: در حضور وی، راهکارهای تعامل بیشتر کانون های فرهنگی هنری مساجد با اداره های فرهنگ وارشاد در شهرستان و ستاد هماهنگی استان برای دریافت مجوز الکترونیکی کانون ها و ثبت برنامه ها در سامانه بچه های مسجد بررسی خواهد شد.
 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران قوی در فارس کرونا در فارس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس کانون های مساجد فارس شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد فرهنگ و ارشاد اسلامی اداره های فرهنگ استان فارس کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۷۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول

‎به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحمید صادق جولا، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول از برگزاری محفل شعر گویشی با حضور شاعران بختیاری، عربی و دزفولی در آستانه بیست و یکمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) خبر داد.

وی افزود: «این محفل شعر، فرصتی برای نمایش غنای فرهنگی و هنری دزفول و تجلیل از مقام شامخ امام رضا (ع) خواهد بود. شاعرانی از گویش‌های مختلف، اشعار خود را تقدیم حضرت می‌کنند و این، نمادی از وحدت و همدلی در پرتو محبت اهل بیت (ع) است.

جولا گفت: برنامه‌های چاووشی‌خوانی و آیین پا منبری، که از سنت‌های دیرینه دزفول است هم در این مراسم اجرا خواهد شد. حضور مدیرکل ارشاد خوزستان، رییس حوزه هنری استان و فرماندار دزفول، نشان از اهمیت این رویداد دارد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول ادامه داد: شهر دزفول قدمگاه حضرت رضا (ع) محسوب می‌شود و همواره میزبان رویدادهای فرهنگی و مذهبی بوده که فرصتی برای ترویج فرهنگ رضوی و تقویت پیوندهای معنوی جامعه است. از هنرمندان و شاعران شهرستان دعوت شده تا با حضور خود، به این مراسم غنا بخشند. همچنین، خدام آستان حضرت محمد بن موسی کاظم معروف به حضرت سبزه قبا (ع) با لباس‌های سنتی، در این مراسم حضور داشته و به اجرای مراسم در قدمگاه ایشان می پردازند.

کد خبر 6094918 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است