Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳ هزار تُن میلگرد برای ساخت مسکن در شهر زلزله زده سی سخت مرکز شهرستان دنا تأمین شده و به زودی نیز بین مردم آن توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حسین جنتی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون تخریب و پی کنی ۷۵۰ واحد مسکونی در شهر زلزله زده سی سخت و مناطق اطراف آن انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: آواربرداری ۸۰۰ واحد مسکونی تخریبی در شهر زلزله زده سی سخت و مناطق اطراف آن نیز تاکنون انجام شده است. 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برنامه زمان بندی برای ساخت واحدهای مسکونی در شهر زلزله زده سی سخت تعیین شده و در صورت همکاری لازم از سوی مردم آن تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ تحویل داده می‌ شوند. 

جنتی عنوان کرد: ساخت واحدهای مسکونی مقاوم برای مردم زلزله زده شهر سی سخت در دستور کار بوده و با جدیت مورد تأکید است. 

وی ابراز داشت: بمنظور تحقق هر چه بهتر این امر مهم مصالح ساختمانی مرغوب، استاندارد و باکیفیت برای ساخت واحدهای مسکونی در شهر زلزله زده سی سخت استفاده می‌ شود. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بنیاد مسکن شهر زلزله زده سی سخت برای ساخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۷۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه ساخت آسان یک قفل با میلگرد (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرقت دوچرخه قفل شده در روز روشن (فیلم) نحوه بازکردن قفل بدون کلید با چوب کبریت (فیلم) نحوه باز کردن قفل بدون کلید با سنجاق قفلی (فیلم)

دیگر خبرها

  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • نحوه ساخت آسان یک قفل با میلگرد (فیلم)
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار