Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@00:26:19 GMT

وضعیت کرونا در بیشتر استانها روند صعودی دارد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۷۷۳۹

وضعیت کرونا در بیشتر استانها روند صعودی دارد

سیما سادات لاری عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح واکسیناسبون کرونا در شهرستان اسفراین به خبرنگاران اظهار داشت: تعداد بیماران سرپایی کووید۱۹ در بیشتر استانها همچنان افزایشی است که این وضعیت موجب افزایش تعداد بستری ها و فوتی ها در هفته های آینده خواهد شد.

وی افزود: در خراسان شمالی هم هنوز روند ابتلا به ویروس کرونا کاهشی نیست و حتی اگر کاهشی شود، ۲ تا سه هفته دیگر شاهد روند افزایشی فوتی ها در استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با گلایه از نبود نظارت های کافی بر محدودیت های کرونایی و عادی انگاری در سطح کشور گفت: درصد رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک هم زیر ۸۷ درصد است.

وی خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم شد و گفت: مردم در خانه ها بمانند.

وی با بیان اینکه درگیری ویروس کرونا در موج چهارم بیشتر به علت دورهمی های خانوادگی است گفت: تغییر وضعیت کرونایی به رفتار مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی بستگی دارد و اگر مردم رعایت نکنند این موج طولانی خواهد شد.




فراد پایان مرحله نخست اولویت های واکسیناسیون کرونا در خراسان شمالی

سخنگوی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با ابراز رضایت از روند واکسیناسیون در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: اجرای اولویت های واکسیناسیون  با سرعت و دقت خوبی انجام شده و فردا پایان مرحله نخست اولویت های واکسیناسبون در خراسان شمالی است.

لاری افزود: فرایندهای خوبی در اجرای طرح واکسیناسیون برای جلوگیری از تجمع در محل و نظارت بر اجرای دقیق اولویت های تزریق واکسن‌ کرونا پیش بینی و انجام‌ شده است.

شهرستان ۱۳۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد از ۱۸ فروردین در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا اسفراین سخنگوی وزارت بهداشت واکسیناسیون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اسفراین سخنگوی وزارت بهداشت ویروس کرونا اسفراین سخنگوی وزارت بهداشت واکسیناسیون اخبار کنکور خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۷۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد

محمد شاهدی در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد : مسابقات فوتبال لیگ امیدهای خراسان شمالی به پایان رسید.

دبیر هیات فوتبال خراسان شمالی در ادامه گفت: تیم فوتبال پاس بجنورد ضمن کسب مقام قهرمانی این رقابت‌ها، نماینده استان در رقابت‌ها کشوری شد.

کد خبر 6094654

دیگر خبرها

  • مثل کوه پشت پارسا و فروزان هستم!
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • نرخ فرزندآوری در مادران جوان صعودی شد
  • افزایش فرزندآوری در مادران ۲۰ تا ۲۴ سال | روند صعودی زایمان فرزند چهارم و پنجم
  • وضعیت فرزندآوری در کشور/ روند صعودی زایمان فرزند چهارم
  • رشد فرزندآوری در مادران جوان/ روند صعودی زایمان فرزند چهارم
  • راز صاحب سینما می‌شود
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • اولویت تامین انرژی با صنایعی دارای حداکثر بهره‌وری در روند مصرف است