Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش‌وپرورش از تعیین تکلیف تمامی ۸۸ هزار نفر مشمول قانون الحاق تبصره ۱۰ ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریس، خرید خدمات آموزشی، مربیان پیش دبستانی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، قاسم احمدی لاشکی، با اشاره به تلاش‌های وزارت آموزش‌وپرورش و همکاری ویژه سازمان امور اداری و استخدامی در مورد تعیین تکلیف نیرو‌های مشمول قانون الحاقی تبصره ۱۰ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف نیرو‌های حق التدریس؛ خرید خدمات آموزشی؛ پیش‌دبستانی و نهضت سوادآموزی، اظهار کرد: مشمولان این قانون که حدود ۸۸هزار نفر بودند در مرحله اول ۲۵هزار و ۴۹۷نفر و در مرحله دوم ۳۰هزار نفر از آنان تا پایان اسفندماه ۱۳۹۹ تعیین تکلیف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد در حال حاضر در دانشگاه فرهنگیان مشغول به تحصیل هستند و در صورت اَخذ نمرات قبولی در این دانشگاه، در آموزش‌وپرورش جذب خواهند شد.

وی در مورد ۳۰هزار نفر باقی‌مانده مشمولان این قانون اظهار کرد: با پیگیری‌های وزیر آموزش و پرورش، مجوز لازم برای استخدام این افراد از سازمان امور اداری و استخدامی اَخذ شد که با هماهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان‌ها و ارائه لیست نهایی از سوی استان‌ها، وارد دانشگاه فرهنگیان خواهند شد و پس از گذراندن دوره‌های آموزش مهارت‌های معلمی و اَخذ نمرات قبولی در این دانشگاه، جذب آموزش‌وپرورش خواهند شد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش‌وپرورش در پایان تصریح کرد: تمامی مشمولان قانون الحاق تبصره ۱۰ماده ۱۷مجلس شورای اسلامی، تعیین تکلیف شده‌اند و مجوز‌های استخدامی آنان صادرشده است.

شایان‌ذکر است؛ قانون الحاقی تبصره ۱۰ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف نیرو‌های حق التدریس؛ خرید خدمات آموزشی؛ پیش‌دبستانی و نهضت سوادآموزی، مصوب ۱۳/۶/۱۳۹۷ شامل تمامی نیرو‌های حق التدریس، خرید خدمات آموزشی، پیش‌دبستانی و نهضت سوادآموزی می‌شود که حدود ۸۸ هزار نفر هستند و در مدارس دولتی قبل از سال ۱۳۹۱ مشغول به تدریس بوده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش معلمان حق التدریسی استخدام معلمان قاسم احمدی لاشکی ۱۷ قانون تعیین تکلیف خرید خدمات آموزشی نهضت سوادآموزی پیش دبستانی آموزش وپرورش حق التدریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۷۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان نمونه لرستان تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امروز سه‌شنبه با حضور مشاور وزیر آموزش‌وپرورش، معلمان نمونه استان لرستان تجلیل شدند.

یونس بهاروند سرپرست آموزش‌وپرورش لرستان در این مراسم، اظهار داشت: استاد شهید مرتضی مطهری نمونه یک معلم کامل بود و پیام ایشان به‌تمامی معلمان تاریخ، ایستادگی و تلاش تا پای جان بود که همه معلمان ما مخصوصاً معلمان نمونه‌ای که امروز در اینجا حضور دارند، به‌درستی پیام ایثار و ازخودگذشتگی این شهید والامقام را درک کردند و آن را در سنگر مدرسه به نمایش گذاشتند.

وی افزود: کار معلمی مقدس است و با هیچ شغلی قابل‌قیاس نیست و تعلیم‌وتربیت موضوعی است که ارتقا و رشد انسان را به دنبال دارد.

سرپرست آموزش‌وپرورش لرستان، بیان داشت: معلمان ما از دورترین و صعب‌العبورترین نقاط استان گرفته تا جای‌جای این شهر و استان، مشغول به مجاهدت و تلاش‌اند تا آینده این کشور را بسازند و امروز از جمعی از ایشان به نمایندگی از همهٔ معلمان پرتلاش و فداکار استان تقدیر به عمل خواهد آمد؛ زیرا به اعتقاد بنده یکایک معلمان ما شایسته تقدیر و تکریم هستند.

بهاروند، تصریح کرد: دستگاه تعلیم‌وتربیت را به جایگاه ارزشمندی برسانیم که شایسته و درخور لرستان است انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی مؤثر و همکاری معلمان و فرهنگیان، جایگاه دستگاه تعلیم‌وتربیت در استان ارتقا داده شود.

وی گفت: معلمان به‌اندازه اولیای دانش‌آموزان دلسوز آنها هستند و از هیچ تلاشی در راستای تعلیم‌وتربیت کوتاهی نمی‌کنند و نخواهند کرد.

کد خبر 6099689

دیگر خبرها

  • معلمان نمونه لرستان تجلیل شدند
  • امسال ۱۵ نفر نیروی جدید جذب آموزش‌وپرورش می‌شوند
  • دستورالعمل اجرای اعطای پایه‌های استحقاقی اعضای هیئت علمی ابلاغ شد
  • ضرورت حفظ حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان و فرهنگیان
  • دستورالعمل اجرای اعطای پایه‌های استحقاقی اعضای هیات علمی
  • اژه‌ای: حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان باید حفظ شود
  • حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان، حتماً باید حفظ شود
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • عملیاتی کردن فرامین رهبری در وزارت آموزش و پرورش
  • سند تحول آموزش و پرورش، نیازمند تحول