Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، با توجه به شیوع ویروس کرونا و با هدف کمک به سلامت کارگران ساختمانی در مقابل این ویروس، در اولین روز از گرامیداشت هفته کار و کارگر، با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان و رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی استان، دو هزار بسته اقلام بهداشتی بین کارگران ساختمانی بندرعباس توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با حضور در جمع کارگران با آنان ضمن گفت‌وگو و به بررسی مشکلات آنها پرداخت.

رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی در خصوص اقدامات انجام‌شده انجمن برای ساماندهی کارگران ساختمانی در استان گفت: بهمن‌ماه 1396 با برگزاری اولین مجمع کارگری و استادکاری، انجمن صنفی کارگران و استادکاران بندرعباس جهت بررسی و حل مشکلات کارگران و استادکاران ساختمانی ایجاد شد.

ایوب مرادی افزود: با توجه به اولویت‌بندی مشکلات کارگران و استادکاران ساختمانی، کارهای بیمه کارگران و استادکاران ساختمانی را پیگیر و در این راستا پس از رایزنی با اداره کل فنی و حرفه‌ای و تامین اجتماعی، افراد مشغول در این حرفه جهت اخذ کارت مهارت و امور بیمه‌ای معرفی شدند.

وی اضافه کرد: تشکیل کمیته حل اختلاف بین کارگر و کارفرما، تشکیل تعاونی مصرف و مسکن کارگران و استادکاران با همکاری اداره کل تعاون و کار، تشکیل کانون انجمن کارگران ساختمانی و راه‌اندازی سایت کارگران ساختمانی به‌منظور طبقه‌بندی اطلاعات کارگران و استادکاران را از دیگر اقدامات انجمن صنفی کارگران ساختمانی ذکر کرد.

وی گفت: با رایزنی دستگاه‌های مرتبط در صدد هستیم که ایستگاه‌های ساماندهی برای کارگران ساختمانی و موقت ایجاد کنیم که در این زمینه نیازمند همکاری هستیم.

انتهای پیام/88070

منبع: فارس

کلیدواژه: بسته اقلام بهداشتی ساماندهی کارگران ساختمانی ایوب مرادی کارگران و استادکاران انجمن صنفی کارگران کارگران ساختمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۸۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد

محسن صیادی گفت: در طرح نظارت بر واحدهای صنفی نانوایی، ۴۲۸ مورد بازرسی از ابتدای امسال از نانوایی های مشهد انجام شده که منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

وی بیان کرد: تخلفات این واحدهای صنفی کم فروشی، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه آرد بوده است که در این زمینه ۲ واحد صنفی نانوایی به دلیل تکرار در کم فروشی و گرانفروشی پلمب شدند.

حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی دارای پروانه کسب در مشهد فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • مردِ شماره «۴۴» گرافیکِ ایران کیست؟
  • هفته گرافیک افتتاح شد
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟