Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید موسوی سیرجانی ؛ فعال اجتماعی ، موسس و دبیر تشکل "آتیه‌سازان کارمانیا" در گفت و گویی با برنا عنوان کرد: آموزش دادن مهارت‌های اجتماعی و دانش اقتصادی به جوانان کشور باعث رشد مغزها می‌شود اگر این استراتژی ادامه‌دار و درست فرهنگ‌سازی شود ، بهبودی و توسعه اقتصادی و تکنولوژی کشور و در نهایت شادی و سلامت روانی و اجتماعی ؛ و امنیت شغلی و مالی و رفاه مردم را بحول قوه الهی شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران ؛ انجمن مردم نهاد جوانان آتیه‌سازان کارمانیا  در راستای مهارت‌آموزی و پرورش مغز‌های ایرانی (پرورش خلاقیت و ارتقاء یافتن هوش اجتماعی و مالی جوانان) از بنیانگذاران کمپانی‌‌ها ، کارآفرینان ، تحلیلگران ، وکلا و حقوق‌دانان و دانشمندان فرهیخته و موفق اقتصادی ؛ جهت همفکری جمعی و مشارکت‌ خیرخواهانه و پرسود دعوت می‌نماید.

سعید موسوی سیرجانی ؛ فعال اجتماعی ، موسس و دبیر تشکل "آتیه‌سازان کارمانیا" که چندسالی است زندگی خود را صرف خیرخواهی و کنشگری ، پرداختن به آسیب‌های اجتماعی و گوش فرا دادن به صحبت‌های دردمندانه مردم خصوصا جوانان می‌کند و درصدد رفع مشکلات‌شان از طریق مشاوره‌ و آموزش کاربردی و همکاری دلسوزانه دولتمردان ، اقتصاددانان و خیرین است. در همین راستا به خبرنگار برنا گفت : متاسفانه عدم آگاهی جوانان و مردم کشورمان از دانش اقتصادی و حقوق مدنی ، موجب آسیب‌های روانی و اجتماعی و ناکارآمدیهای زیادی بوجود بیاید و هیچ فرد متخصصی سر جایگاه اصلی خود نباشد.

سیرجانی افزود: عدم تمایل دانش‌آموزان و دانشجویان به مهارت‌آموزی و خودساختگی مالی و نخواندن کتاب‌های غیردرسی (کتاب‌های موفقیت اجتماعی و اقتصادی) همچنان نگران‌کننده است و باعث شده شانس استفاده از فرصت‌های شغلی و اقتصادی که می‌تواند زندگی آنها را متحول کند ، از دست بدهند!

وی گفت : خانواده ؛ مهمترین دارایی در جهان است. و فقر ؛ ریشه طلاق یا عدم ازدواج جوانان و روی‌آوردن به اعتیاد و فحشا و به عبارت بهتر از بین بردن کانون گرم خانواده است.

موسوی سیرجانی از کنشگران حقوق مدنی تصریح کرد : آموزش دادن مهارت‌های اجتماعی و دانش اقتصادی به جوانان کشور باعث رشد مغزها می‌شود  اگر این استراتژی ادامه‌دار و درست فرهنگ‌سازی شود ، بهبودی و توسعه اقتصادی و تکنولوژی کشور و در نهایت شادی و سلامت روانی و اجتماعی ؛ و امنیت شغلی و مالی و رفاه مردم را بحول قوه الهی شاهد خواهیم بود.

موسوی سیرجانی در پایان افزود : من اعتقاد دارم به یاری خداوند و غیرت عاشقانه ما ؛ اگر اتحاد صادقانه‌ و دوستانه‌ای در جامعه کارآفرینان ، بنیانگذران کمپانی ، مدیران ارشد و موفق بازاریابی ، اساتید و تحلیلگران و دانشمندان اقتصادی و حقوق‌دانان باشد ؛ می‌توانیم با تفکر و نشست‌های جمعی در قالب یک تیم یا "خانواده اقتصادی بزرگ" در راستای اهداف مشترک ، منفعت و دستاورد‌های بزرگ و پربازده‌‌ای را برای کارآفرینی و پول‌آفرینی به ارمغان بیاوریم. که قطعا حمایت و پشتیبانی دولت ، مجلس شورای اسلامی و رسانه‌ها را نیز می‌طلبد. و این غیرت و مسئولیت اجتماعی و انسانی همگی ما در قبال جوانان و میهن عزیزمان ایران اسلامی است.

به امید آنکه بیاموزیم و پرچم ایران را سرافراز کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: موسوی سیرجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۸۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، قائم مقام رئیس دانشگاه آزاداسلامی کشور امروز در شورای استانی دانشگاه آزاد کردستان با بیان اینکه فارغ التحصیلان بدون مهارت دچار کمبود کار و شغل خواهند شد گفت باید با ورود رشته‌های مهارتی و مهارت آموزی زمینه را برای اشتغال جوانان فراهم کرد.

سروری مجد در این جلسه از ایجاد سامانه پژوهش یاب برای رصد فعالیت دانشگاه در سراسر کشور خبر داد و گفت ساماندهی امور جذب هیئت‌های و جلوگیری از رکود علمی از اهداف ایجاد این سامانه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج هم در این جلسه از ثبت نام ۱۳ هزار و ۶۴۲ دانشجو در سال تحصیلی جاری خبر داد و گفت امسال ۳۴ درصد نسبت به سال قبل افزایش دانشجو داشته ایم.

میمنت آبادی گفت دانشگاه آزاد استان کردستان در حال حاضر در بیش از ۳۰۰ رشته از کاردانی تا دکترای تخصصی دانشجو پذیرش می‌کند و پارسال ۸ رشته به رشته‌های آموزشی این دانشگاه اضافه شد.

در ادامه این مراسم مرکز آموزش و توسعه فناوری‌های پیشرفته این دانشگاه در راستای تحقق مهارت آموزی در دانشگاه افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است
  • شفافیت حقوق مدیران در راستای دانستن مردم است
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول
  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
  • ۲۱۳ هزار نفر به جمعیت دانش آموزان هنرستانی اضافه شد
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود