Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان فرماندار کاشان گفت: بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به واحدهای اقتصادی آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در سال گذشته پرداخت شد که مقام نخست پرداخت تسهیلات کرونایی در سطح کشور است.

علی اکبر مرتضایی، امروز (دوشنبه-۶ اردیبهشت) نشست کارگروه اشتغال فرمانداری، اظهار کرد: تقاضای صاحبان صنایع شهرستان کاشان دریافت تسهیلات به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال برای واحدهای اقتصادی آسیب دیده از کرونا بود که حدود ۷۵ درصد از آنان تسهیلات دریافت کردند که براین اساس بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به این واحدها پرداخت شد که مقام نخست پرداخت تسهیلات کرونایی در سطح کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال گذشته ۱۲ جلسه کمیسیون کارگری در راستای رفع مشکلات واحدهای اقتصادی تشکیل شد که نتایج مطلوبی در رفع معضلات این حوزه در بر داشت، همچنین پنج جلسه کارگروه اشتغال و شش جلسه کارگروه بانک ها نیز در راستای جذب تسهیلات اشتغالزا و کرونایی برای حفظ اشتغال واحدهای آسیب دیده برگزار شد.

به گزارش ایسنا، رئیس کارگروه اشتغال شهرستان کاشان تصریح کرد: با وجود شیوع کرونا در راستای بقای اشتغال کارگران و حفظ فرصت های شغلی موجود تلاش های فراوانی شد و با وجود بیکاری بسیاری از نیروی کار در ایران و جهان، کاشان یکی از شهرهایی است که دارای کمترین میزان تعدیل نیروی کار بود.

مرتضایی گفت: میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در واحدهای صنعتی این منطقه به تشخیص دانشگاه علوم پزشکی بیش از ۹۲ درصد است. نیروی انسانی مهمترین رکن فرایند تولید است و به دلیل نیروی کار سالم در منطقه کاشان شاهد وجود جاذبه های سرمایه گذاری در منطقه هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صنايع استانی شهرستانها کروناویروس میلیارد ریال آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    یازدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به رياست جواد کرمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

در این جلسه مشکلات ۸ واحد تولیدی مرتبط با راه و شهرسازی، منابع طبیعی و بانک‌های عامل مورد بررسی قرار گرفت.

 برای حل مشکلات این واحدها    مصوباتی به تصویب اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲