Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینیسیوس جونیور مصاحبه ای با وب سایت رسمی یوفا انجام داده است.

وینیسیوس جونیور، وینگر 20 ساله برزیلی رئال مادرید که درخشش فوق العاده ای در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول داشت، در مورد نیمه نهایی رقابت ها مقابل چلسی صحبت کرده است. به گزارش طرفداری، وینی جونیور گفت:

رئال مادرید بهترین تیم دنیاست، و همیشه آماده بازی های بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بازی های بزرگ را دوست داریم، ما لیگ قهرمانان اروپا را دوست داریم و بیش از هر تیم دیگری فاتح آن شده ایم. خیلی از بازیکنان اینجا قبلاً بارها فاتح لیگ قهرمانان شده اند و می خواهند دوباره قهرمانی را تجربه کنند. جوان تر ها هم می خواهند مثل آنها قهرمان شوند.

شما حالا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان هستید، مسیر بازی ها چگونه بوده است؟

تا این مقطع از فصل من از عملکرد تیم راضی بوده ام و شانس قهرمانی در دو تورنمنت را داریم. در مرحله گروهی می توانستیم بهتر عمل کنیم اما در چند بازی اشتباهاتی داشتیم که نباید، مثل شکست خانگی مقابل شاختار، اما بزرگترین باشگاه دنیا همیشه باعث ترس رقیبان می شود. همیشه هر تیمی که مقابل ما بازی خواهد کرد، سخت تر تمرین می کند و بیشتر آماده بازی مقابل رئال مادرید می شود. این پیراهن ارزش بالایی دارد، بازیکنان این را می دانند و ما همیشه می خواهیم تمام توان خود را برای ر ئال مادرید به کار بگیریم تا این تیم را به جایی که تعلق دارد برسانیم.

شما ستاره بازی رفت مقابل لیورپول بودید، به ثمر رساندن دو گل در یک بازی چه حسی داشت؟

بسیار خاص بود. خیلی خوشحال بودم و احتمالاً آن دو گل، مهم ترین گل های کارنامه ام تا به اینجا بوده است. اما نمی خواهم آنجا متوقف شوم، می خواهم در نیمه نهایی هم گلزنی کنم، و اگر خدا بخواهد به فینال برسیم تا بتوانم نام خود را در تاریخ باشگاه رئال مادرید بنویسم. اینجا بهترین باشگاه دنیاست و من از حضور در آن خیلی خوشحالم. همه با من مهربان هستند و هر کاری برای کمک به من انجام می دهند. به ثمر رساندن آن دو گل و رساندن تیم به نیمه نهایی بزرگترین تورنمنت دنیا احساس فوق العاده ای دارد. بازی بدون حضور تماشاگران سخت بوده چون به بازی در برنابئوی بزرگ عادت کرده ایم.

رابطه شما با زیدان چطور است؟

هر روز و در هر جلسه تمرینی از او یاد می گیرم. او بازیکن بزرگی بود و حالا مربی بزرگی است. هرکاری که بتواند انجام می دهد تا ما حس خوبی داشته باشیم، نه فقط هنگام بازی، حتی در خانه هم همینطور است، و چیزهای زیادی در مورد خانواده از ما می پرسد. همچنین به من اعتماد به نفس می دهد و خیلی چیزها درون زمین از او یاد گرفته ام. از لحاظ فنی هم او کسی است که من را وادار به انجام خیلی کارها کرده، و حالا آن کارها را به طور طبیعی و با آرامش انجام می دهم. هر روز روی جنبه های هجومی با من کار می کند.

وینیسیوس امروزی در رئال مادرید چه تفاوتی با وینیسوس قبل از انتقال به مادرید کرده است؟

به بلوغ بیشتری رسیده ام و بازی را بهتر درک می کنم، و می فهمم که چه زمان باید حمله کرد. این کمک می کند تا هر فصل پیشرفت کنم تا به بالاترین سطح ممکن برسم، و در میان بهترین بازیکنان دنیا باشم، و برای رئال مادرید بازی کنم و فاتح عناوین قهرمانی شوم. حالا یک بازیکن کاملاً متفاوت هستم، اما همان خصوصیات و شخصیت قبل را هم دارم.

شما متخصص نبردهای یک در مقابل یک هستید. روی این حرکات کار می کنید یا به صورت ذاتی است؟

وقتی در مقابل بازیکنی قرار می گیرم، هرگز به چیزی فکر نمی کنم و همیشه به صورت عریزی حرکت می کنم. خیلی آرام هستم و همیشه بهترین حرکات را امتحان می کنم، چون وقتی از یار مقابلم عبور می کنم، به محوطه جریمه نزدیک تر می شوم تا به تیم کمک کنم. فکر می کنم سبک بازی من مناسب هر تیمی است، درست مثل همه برزیلی ها که برای هر باشگاه و تیمی در دنیا مناسب هستند. هیچوقت سبک بازی خود را عوض نخواهم کرد و همیشه سعی می کنم برخی خصوصیات اولیه را در خود حفظ کنم. همیشه سعی می کنم پیشرفت کنم تا به سطح بالاتری برسم.

اهداف شخصی شما چیست؟

به بازی در رئال مادرید ادامه دهم. تاکنون بیش از 100 بازی برای باشگاه انجام داده ام، که برای یک بازیکن 20 ساله زیاد است. بازیکنان زیادی به چنین دستاوردی نرسیده اند و می خواهم عناوین زیادی فتح کنم، گل های زیادی به ثمر برسانم و هواداران و خانواده ام را خوشحال کنم.

اخبار داغ 

دانلود فایل صوتی سخنان ظریف / چرا ظریف از دیشب جنجالی شد برترین های قرن با منصور رشیدی: 100 سال یک بار مثل قلیچ خانی می آید؛ استرالیایی ها به او لقب پرویز کبیر دادند! واکنش معنادار فراز کمالوند به شایعه جدایی اش از استقلال در سوگ حمید جاسمیان | نخستین کاپیتان سرخ ها به آخرین آرزویش نرسید! کورس لالیگا | ریش و قیچی دست بارسلونا، دست کم گرفتن سویا اشتباه است! گواردیولا: اریک گارسیا به بارسلونا خواهد رفت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان رئال مادرید نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس

آردا گولر لایق اعتماد بیشتری در رئال مادرید است.

طرفداری | نیمه اول دیدار رئال سوسیداد و رئال مادرید با تک گل آردا گولر به سود شاگردان آنچلوتی به پایان رسید.

رئال مادرید در حالی در هفته سی و سوم لالیگا مقابل رئال سوسیداد قرار گرفت که تغییرات زیادی را نسبت به بازی مقابل بارسلونا در ال‌کلاسیکو تجربه می‌کرد. تغییرات کارلتو البته کاملا منطقی است چراکه رئال مادرید چند روز دیگر بازی بسیار حساسی مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا آن هم در آلیانتس آرنا در پیش‌رو دارد. در این مسابقه آردا گولر برای اولین بار در لالیگا در ترکیب اولیه رئال مادرید جای گرفت و جواب خوبی هم به اعتماد سرمربی ایتالیایی لوس بلانکوس داد.

گولر در نیمه اول یکی از بازیکنان خوب رئال مادرید بود و در دقیقه 29 از روی پاس زیبای کارواخال، با یک ضربه دقیق و زمینی گل اول این بازی را برای رئال مادرید به ثمر رساند. این دومین گل گولر در رقابت‌های لالیگا و البته اولین گل او در اولین بازی است که از ابتدا در این فصل در ترکیب رئال مادرید به میدان رفته است. آردا گولر به خوبی نشان داد که لایق اعتماد بیشتری در رئال مادرید است و می‌تواند یکی از بازیکنان آینده‌دار این تیم اسپانیایی به حساب آید.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!